isaac impact

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Da gaat iets prachtig worden. Post maar snel wat pic's. :drunk:
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Veel plezier met deze dopen bike. Ik zou op de liggende achterbrug gewoon een stevige tape (helicopter tape) plakken en deze regelmatog vervangen. Uiteindelijk is een RR in 2.1 ook meer dan genoeg voor de meeste parcours.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Middleburn staan er wel goed op, maar met de tunes moet het ook mooi zijn. Heb je er weer roze stuurlint op?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

pieterp wrote:Middleburn staan er wel goed op, maar met de tunes moet het ook mooi zijn. Heb je er weer roze stuurlint op?
ik vind de middleburns ook heel netjes. zogauw de tunes binnen zijn krijg je ze terug. :oops:
stuurlint zit er nog niet rond. ga eerst even checken of ik wel met de sid blijf rijden. 8) sebiet nog is een klein tourke doen. rijdt echt zalig!

en bedankt voor de lovende reacties allemaal. O:)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Damn, Daelman, VET kanon joh!
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

vette bike. Al vind ik het gewicht toch tegevallen. Welke wielen zijn dat? Daar valt mss nog gewicht op te winnen. rond de 9.5 zou toch mooi zijn.
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

zeer mooi echt waar

grtzzzz
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ridley86 wrote:vette bike. Al vind ik het gewicht toch tegevallen. Welke wielen zijn dat? Daar valt mss nog gewicht op te winnen. rond de 9.5 zou toch mooi zijn.
ik weet niet wat hij weegt. de personenweegschaal zegt 9.4 waar ik toch sterk mijn twijfels bij heb. de wielen zijn 240s naven in 717 velgen. als deze velgen versleten zijn komen er 355 op hopelijk.
roog
Mountainbiker

Post by roog »

355 wielen? wat zijn dat?

Mooie fiets man! beter dan een giant ja.
Post Reply