24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Ook ik vertrek rond 7.30 en ben heeeeel eenzaam :( ben ter herkennen aan blauw/oranje trui van Schuimend tandwiel en schuimen zullen we morgen allicht wel doen. Hopelijk tot morgen en veel succes gewenst
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Action-Man wrote:ben ook van plan om de 125 km te proberen maar moet alleen rijden en vind dit nogal vervelend.is er iemand waar ik mijn treintje zou aan mogen meepiken.zou proberen te vertrekken om 7u30 . ben wel niet meer van de jongste(48jaar ) en zal zeker goed moeten dozeren. heb morgen een geel truitje met zwart aan met de letter DA (di angeli) wie intresse voelt gelieve
nog wat te laten weten.

Dank bij voorbaat !!
Bij de Steenbakkers kunt ge gerust uw wagonnetje aanhangen ( Rood - zwarte Steenbakkers outfit ), ook al zit er een soortement 'hond' tussen, maar hij bijt ni zulle #-o

Gr,
Casper :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

MX jorgy wrote:Da zou nog te doen zijn hé.
Hoe laat ben je der Moustache? Ik zal proberen rond 7u15 daar te zijn dak op tijd terug thuis ben vo nog wa goeie punten :lol:
Der kunnen der eigenlijk nog 2 mee in de camionette :wink:
SuPaH Fly en ikke komen daar aan om tegen den achten te beginnen afzien. Wij denken van die 65 te proberen:
Herder Frederik wrote:Wat je kan doen om aan 70 km te geraken: volg de 103-125km tot aan de 1e bevoorrading en daarna weer de 56, dan doe je een extra lusje die duivels schoon is, geloof me. Het zal iets minder dan 70 zijn (ik denk een 65 tal)
Maar, we zien wel, misschien doen we de kids toer :^o :^o :^o
Last edited by Moustache on Fri 23 May 2008 21:55, edited 1 time in total.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

momenteel met een tiental steenbakkers die voor de verschillende afstanden gaan en die ook op verschillende momenten starten. Het grootste deel start rond 7u45 en gaat voor ofwel de 103 ofwel de 85...

Wie wil is welkom... We rijden wel op ons gemaksken hé... :wink:

Voila se, den bike is rijklaar en het "bazatse" is gemaakt voor morgen vroeg... Precies een kind dat op schoolreis gaat... #-o
Last edited by Rock Rider on Fri 23 May 2008 21:54, edited 1 time in total.
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Deze tegenterter moogt ge verwachten, t'zal wel helemaal alliene zijn, want mijn ploegmoaten van Aarsele hoaken één vo één af. 86 km's zitten in de gedachten (kwee nie of da wel in mijn benen zit), moar als't beetje mogelijke is doe'k er eventueel een extra lus bij
Start gepland om 8.30u, den arrivée zal wat anders zijn
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Mijn broer en ik zullen er morgen ook bijzijn. Heb lang getwijfeld aangezien ik door univ niet echt goed kan trainen. De laatste twee dagen ook serieus moeten doorwerken: woensdag om 7u opgestaan en pas donderdag om 13u weer in mijn bed gekropen (er moest een opdracht af tegen donderdagmiddag dus dat nachtje was wel nodig), opgestaan om 18u, gewerkt tot 4u30 deze morgen en dan weer eventjes geslapen tot 8u. Dan gewerkt tot 18u (reden: tweede opdracht die af moest tegen vrijdagavond) en nu is het eindelijk rust... (ik kruip er zo meteen trouwens in want begin het serieus te voelen nu).
Ideale voorbereiding is dus iets anders #-o

Bovendien heb ik tegen maandag een grote presentatie en een andere eindopdracht af te werken dus in feite heb ik meer dan genoeg redenen om niet te komen, maar... het ziet er gewoon TE goed uit :P

En bovendien, zeggen ze niet in alle "studiegidsen" dat ontspannen ook eens nodig is. Ik weet wel niet of "als een rijdend lijk met je tong op het stuur hangen" valt onder de noemer ontspanning, maar ik zie het alleszins volledig zitten :wink: Tweede reden is ook wel dat ik volgend jaar in Duitsland zit rond deze periode en speciaal voor een TT een weekendje naar huis komen zit er niet in denk ik (aan de Herders om mij morgen te overtuigen dat het wel de moeite is :wink:). Maar nog twee jaar wachten om deze te kunnen rijden is dus ook wel een beetje veel he, daarvoor zijn de verwachtingen te hoog gespannen :bounce:

Ik wilde graag de 85 doen, maar omwille van mijn slaap- en conditietekort zal dat serieus wat te hoog gegrepen zijn. Ik start voor de 56km, gaat het goed (wreed veel kans is daar ni op natuurlijk) dan doe ik er nog dat lusje bij om aan 65 te komen, gaat het slecht dan sla ik af voor de 40/19. Mijn broer gaat wel de volledige 85 doen (dat is toch alleszins het plan, maar ik vermoed dat het voor velen pas tijdens de tocht zelf duidelijk zal worden wat de afstand zal worden...).

We gaan vertrekken rond 9u30. Ik ben aan de start te herkennen als twintigjarige vrouw van Unitas met zeventienjarige jongen bij; op het einde ben ik te herkennen als het lijk van Unitas met zeventienjarige jongen bij :wink:

Tot morgen allemaal! Ik ga schaapjes tellen... :drunk:
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

blijkbaar veel volk die vroeg gaat starten... hopelijk niet teveel file in de eerste technische bosjes ...

zet de koffie en croissants (lees: ontbijt) maar al klaar op de eerste bevoorrading ;-)
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

ga ook om 7u30 starten. Zal waarschijnlijk in die technische bosjes een beetje file veroorzaken, maar ga ervan uit da k da achteraf weer goe zal maken!
probeer in ieder geval toch de 125.Tenzij ik te diep moet gaan, want heb die mannen van Wolfsdonk ook beloofd da k ging gaan voor de 110.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Action-Man wrote:ben ook van plan om de 125 km te proberen maar moet alleen rijden en vind dit nogal vervelend.is er iemand waar ik mijn treintje zou aan mogen meepiken.zou proberen te vertrekken om 7u30 . ben wel niet meer van de jongste(48jaar ) en zal zeker goed moeten dozeren. heb morgen een geel truitje met zwart aan met de letter DA (di angeli) wie intresse voelt gelieve
nog wat te laten weten.

Dank bij voorbaat !!
Ben even oud en even zot :wink: .
Dus start ik ook rond 7.30 voor de grote toer. :bounce:
Rij met Cannondale Rush en heb pakje aan v Brugse bikers
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Deze tocht nog nooit gereden. Gezien het enthousiasme van iedereen kom ik deze tocht toch eens checken: 85 km aan een rustig tempo!!! :-D :-D :-D
Post Reply