1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

kadeetje wrote:Kheb me vandaag toch nie kunnen houden #-o , als ik naar huis reed van werk zag ik mooie oranje pijlkes hangen rond de donk vijver in oudenaarde :bounce: :bounce: . En heb met de auto eens rondgereden in horebeke en schorisse ook maarke , rond het foreest nemen ze paar bergjes off road ook holland bos . Boingeberg off road mmmmmmmmmmmmm =D> =D> =D> en jootje het is èèn- nul er zit een off strook in da ik nog nie gedaan heb :drunk: :drunk: , als je eikendberg afdaald volgende strook off road . herder frederik morgen rond acht uur zal ik er zijn , zet maar een potje koffie klaar [-o< [-o<
LAAT DA MANNEKE MET DE HAMER MAAR KOMEN =D> =D>
ja kadeetje... ik durf de weddenschap met alle (ex)Maarkedallers gerust aan dat er op hun eigen gemeente stukken inzitten die ze nog nooit gedaan hebben. dan heb ik het vooral op het 1-0 stukje waar jij naar verwijst (zelfs de schepen van openbare werken wist het niet liggen :lol: , maar ze hebben den boom wel weg gedaan) + mijn tweede troefkaart: stukske naast prikkeldraad dat aan de molen uitkomt... geen commentaar voorlopig... maar dat gaan er ook niet veel kennen... geniet ervan!!

@ Allen: kruip nu maar in uwen nest: genoeg op't forum gezeten!!! Op tijd kunnen aanzetten dat ge voor de regen rond zijt, of anders wordt het een kalvarietocht :P :P
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

kadeetje wrote:Kheb me vandaag toch nie kunnen houden #-o , als ik naar huis reed van werk zag ik mooie oranje pijlkes hangen rond de donk vijver in oudenaarde :bounce: :bounce: . En heb met de auto eens rondgereden in horebeke en schorisse ook maarke , rond het foreest nemen ze paar bergjes off road ook holland bos . Boingeberg off road mmmmmmmmmmmmm =D> =D> =D> en jootje het is èèn- nul er zit een off strook in da ik nog nie gedaan heb :drunk: :drunk: , als je eikendberg afdaald volgende strook off road . herder frederik morgen rond acht uur zal ik er zijn , zet maar een potje koffie klaar [-o< [-o<
LAAT DA MANNEKE MET DE HAMER MAAR KOMEN =D> =D>
ja kadeetje... ik durf de weddenschap met alle (ex)Maarkedallers gerust aan dat er op hun eigen gemeente stukken inzitten die ze nog nooit gedaan hebben. dan heb ik het vooral op het 1-0 stukje waar jij naar verwijst (zelfs de schepen van openbare werken wist het niet liggen :lol: , maar ze hebben den boom wel weg gedaan) + mijn tweede troefkaart: stukske naast prikkeldraad dat aan de molen uitkomt... geen commentaar voorlopig... maar dat gaan er ook niet veel kennen... geniet ervan!!

@ Allen: kruip nu maar in uwen nest: genoeg op't forum gezeten!!! Op tijd kunnen aanzetten dat ge voor de regen rond zijt, of anders wordt het een kalvarietocht :P :P
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

jootje wrote: @ Allen: kruip nu maar in uwen nest: genoeg op't forum gezeten!!! Op tijd kunnen aanzetten dat ge voor de regen rond zijt, of anders wordt het een kalvarietocht :P :P
ja pa
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

pearl jam wrote:
jootje wrote: @ Allen: kruip nu maar in uwen nest: genoeg op't forum gezeten!!! Op tijd kunnen aanzetten dat ge voor de regen rond zijt, of anders wordt het een kalvarietocht :P :P
ja pa
Allé, 'k ga mij dan ook maar nog ne keer gaan leggen...
Hopelijk blijft het droog vannacht (ttz. buiten natuurlijk... :wink: )

Morgen!
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

Super mooie marathon gefietst vandaag , alles was top , technisch ZEER te pruimen :lol: , bepaalde stukken waren enkel voor de echten . Het beest heeft mij 10m laten wandelen :oops: , net zoals die ruwe klim met rotsen :evil: en de stukken met palletten .
Ging voor de 103 , 1x door eigen schuld misreden en gefinished met 110 km op de teller . avg toch nog 19.5 .
Doe zo verder zou ik zeggen =D> =D> :bounce: :bounce: .

Is er ook een wintertocht van jullie ? Indien niet , MAAK er 1 .
janus
Mountainbiker

Post by janus »

Een dikke proficiat aan de organisatie.!!!

Zeer uitdagend parcours, had dit niet verwacht van deze regio...

grtzzz
Janus
gustavomtb
Mountainbiker

Post by gustavomtb »

vandaag de 125 afgebolt
1 woord : SCHITTEREND
doe zo voort mannen .
als ik dan toch een minpunt moet zeggen, wat een boerehol waar jullie startplaats was #-o neem dit niet te serieus e
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Heb de 85km gedaan vond een ding tegenvallen zeer veel weg al derest was dik inorde, michien lag het aan de afstand en was da ni zo bij de langere afstande maar van de 85 was meer van te maken .
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

Vanochtend super vroeg moeten vertrekken uit nl, maar was echt meer dan de moeite waard. zo maak je dus een super marathon.
125 km genoten en de tijd net boven de 6 en half uur.
Het beest was echt verschrikkelijk, had al redelijk snel besloten te gaan lopen.
Voor de rest super. =D>
baptm
Mountainbiker

Post by baptm »

juist terug van de 125 km ( 131 op mijne teller ) schitterende maraton,
goede bevoorading 6stuks, vriendelijke mensen , en dat alles voor 4€ gewoonweg schitterend.
Deze tocht met regen is sterven denk ik.

Doe zo verder =D> :-D
Post Reply