Bij Van Eyck schoenen Shimano M058 besteld, deze zijn volgens de foto zwart/grijs en ik heb ze 55.99€ betaald. De schoenen die ik ontvangen heb, zijn echter zwart/bruin en binnenin staat Shimano M058D, hetgeen dus volgens mij overeenkomt met deze link en hetgeen dus 49.99€ zou moeten kosten.
Bij Van Eyck beweren ze dat deze laatste het model voor 2004 zouden moeten zijn en dat ze de andere niet meer binnenkrijgen.
Is er iemand die mij meer duidelijkheid kan geven over:
- het verschil M058 en M058D
- het verschil 2003 en 2004
- het verschil in kleuren combinaties
Alvast bedankt !
verschil schoenen Shimano M058 en M058D
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- rallymaster
- Mountainbiker
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Ja maar,rallymaster wrote:Ik koop enkel onderdeelen on-line nooit geen kleding of zeker geen schoenen.
dat is toch geen antwoord op de vraag:
Is er iemand die mij meer duidelijkheid kan geven over:
- het verschil M058 en M058D
- het verschil 2003 en 2004
- het verschil in kleuren combinaties
da's wel fair. je hebt voor zover ik weet trouwens zowieso recht om binnen zeven dagen na aankoop (zaterdagen included, zondagen niet) van de aankoop af te zien.Madog wrote:Op de site van Van Eyck daarentegen zijn beide modellen ondertussen verwijderd ... dus er zal toch iets aan de hand geweest zijn... maar ik moet wel vertellen dat ik op hun kosten alles kan terugsturen en indien ik niet omruil, betalen ze alles terug.
Vandaag 30 januari staat er zelfs niets meer van Shimano-schoenen op hun site. Jammer, want ik wou ook net die M058D bestellen.Madog wrote:Op de site van Van Eyck daarentegen zijn beide modellen ondertussen verwijderd
Ik heb daar nog nooit iets online besteld, maar hopelijk kan je de gewenste maat opgeven (zowel bij schoenen als helmen).