Het ziet ernaar uit dat het tussen 07.30u en 08.30u erg druk zal zijn aan de inschrijving, hopelijk is de organisatie erop voorzien.
Ik hoop om 08.00u te starten.
24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
goed geprobeerd maar niet juistBlubberduck wrote:zijnde de oude kwaremont.....Herder Frederik wrote:Voor diegene die de 125 niet genoeg vinden:
In die extra lus van de 103-125 zit er een "redelijk bekende berg", waarbij we je de keuze geven: ofwel rij je "de echte", zijnde de onroad versie (enfin, 'road' is een groot woord) ofwel offroad.
Als je de echte doet zullen er 3 km bijkomen, tis maar dat ge't weet !
grtzzzzzzzzz
't zal kantje boordje worden, zeker voor 125km rijders't kmi wrote:Zaterdag begint de dag met een gesluierde hemel. Er zijn nog opklaringen in het noorden van het land, maar in de loop van de dag neemt de bewolking toe vanaf het zuidwesten. Op een druppel na blijft het in de meeste streken droog. De eerste regen of buien bereiken de Franse grens op het einde van de namiddag. Maxima van 18 tot 20 graden in Hoog-België, rond de 21 graden aan de kust en tussen 22 en 24 graden elders.
't zou wel eens een natte klop van de hamer kunnen worden
Yep inderdaad , hier in Zulzeke zelfs dwars door het natuurgebied wat volledig verboden is voor elke toertocht en elke fietser , alleen het stukje bos in het verlengde van de kasseiweg mag je door ... 100% zeker, die achterkant is volledig niet toegelaten.Herder Ronny wrote: We boldly go where no TT has gone before!
Laatste die het gedaan hebben was een organisatie uit Ingooigem enkele jaren terug die nadien nog een bezoekje gekregen heeft.
In ieder geval we zullen er zijn , hoe meer van die boldly stroken hoe meer fun , hopelijk niet teveel problemen nadien.
- casper
- Mountainbiker
Aha Dingo,dark dingo wrote:deze staat in een fel kleurke op de steenbakkers kalender aangeduid!!het is dan ook vanzelfsprekend dat er een delegatie zal aanwezig zijn op jullie eerste treffen!!ik ben alvast de 1e steenbakker die present teken...maar waar blijven de anderen...
alvast veel succes toegewenst en tot vlg weekend!!
dingo
Bang alleen ???
Herders, ge moogt toch zeker een 10-tal Steenbakkers aan de start verwachten, den enen voor de 56
Helaas kan ik er zelf niet bijzijn ( ben zondagsrijder
Ga ervoor en met wat geluk en veeeeeeeeeel werk kan dit wel uitgroeien tot een klassieker gelijk bv Poperinge XXL..........
Keep up the good work
Gr,
Casper
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ik wens hier ook iedereen een goede rit toe hopelijk mag ik rap terug de fiets op had er zo graag bij geweest
ging dan voor de 85 geweest zijn