24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Het ziet ernaar uit dat het tussen 07.30u en 08.30u erg druk zal zijn aan de inschrijving, hopelijk is de organisatie erop voorzien.
Ik hoop om 08.00u te starten.
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

Blubberduck wrote:
Herder Frederik wrote:Voor diegene die de 125 niet genoeg vinden:

In die extra lus van de 103-125 zit er een "redelijk bekende berg", waarbij we je de keuze geven: ofwel rij je "de echte", zijnde de onroad versie (enfin, 'road' is een groot woord) ofwel offroad.

Als je de echte doet zullen er 3 km bijkomen, tis maar dat ge't weet !
zijnde de oude kwaremont.....

grtzzzzzzzzz
goed geprobeerd maar niet juist
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

koppenberg
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Ik kom ook eens 'kijken' :bounce: voor de 100-125 km als voorbereiding voor Willingen.

Wordt vroeg opstaan morgen - 140km bollen vanuit Zoutleeuw.
Hopelijk blijft de boel droog....

Pukkie
MTB Zoutleeuw
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik vertrek tegen 9.30u voor de 56. Tijd genoeg om te genieten van de tocht.
Al wordt het vanavond nog stressen om mijn fiets in orde te krijgen voor morgen.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

't kmi wrote:Zaterdag begint de dag met een gesluierde hemel. Er zijn nog opklaringen in het noorden van het land, maar in de loop van de dag neemt de bewolking toe vanaf het zuidwesten. Op een druppel na blijft het in de meeste streken droog. De eerste regen of buien bereiken de Franse grens op het einde van de namiddag. Maxima van 18 tot 20 graden in Hoog-België, rond de 21 graden aan de kust en tussen 22 en 24 graden elders.
't zal kantje boordje worden, zeker voor 125km rijders
't zou wel eens een natte klop van de hamer kunnen worden
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Ik hoop te starten om 8h voor de 85km

Deze week getraind in de bergen van Oostenrijk en ging goed ,net terug van deze nacht dus deze avond nog eens goed slapen

Hoogste was 830m dat we zijn gegaan en vooraan kleinste en achteraan bijna kleinste mits zo steil was :oops: ,maar toch boven geraakt
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Herder Ronny wrote: We boldly go where no TT has gone before! :wink:
Yep inderdaad , hier in Zulzeke zelfs dwars door het natuurgebied wat volledig verboden is voor elke toertocht en elke fietser , alleen het stukje bos in het verlengde van de kasseiweg mag je door ... 100% zeker, die achterkant is volledig niet toegelaten.
Laatste die het gedaan hebben was een organisatie uit Ingooigem enkele jaren terug die nadien nog een bezoekje gekregen heeft.
In ieder geval we zullen er zijn , hoe meer van die boldly stroken hoe meer fun , hopelijk niet teveel problemen nadien.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

dark dingo wrote:deze staat in een fel kleurke op de steenbakkers kalender aangeduid!!het is dan ook vanzelfsprekend dat er een delegatie zal aanwezig zijn op jullie eerste treffen!!ik ben alvast de 1e steenbakker die present teken... (o) maar waar blijven de anderen... :roll: alvast veel succes toegewenst en tot vlg weekend!!
dingo 8)
Aha Dingo,
Bang alleen ???
Herders, ge moogt toch zeker een 10-tal Steenbakkers aan de start verwachten, den enen voor de 56 #-o , den anderen voor de volle 125 =D>
Helaas kan ik er zelf niet bijzijn ( ben zondagsrijder =P~ ) maar bij deze wens ik jullie heel veel succes met de organisatie van jullie 'ding' :wink:
Ga ervoor en met wat geluk en veeeeeeeeeel werk kan dit wel uitgroeien tot een klassieker gelijk bv Poperinge XXL..........

Keep up the good work =D> =D> =D> =D>

Gr,
Casper :lol:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ik wens hier ook iedereen een goede rit toe hopelijk mag ik rap terug de fiets op had er zo graag bij geweest :-? ging dan voor de 85 geweest zijn
Post Reply