24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Diegenen die zondag Opbrakel gereden hebben, zullen al een kleine impressie
opgedaan hebben ivm het te verwachten parcours. Ongeveer 900hm
op de 55km, geloof ik. De 85 km zullen dus meer dan voldoende zijn.
Is geen echte refentie maar vorig jaar in de hagelandse chrono met
een afstand van 82km en 1200hm, 4.45uur gebold inclusief 4 bevoorradingen. Morgen gok ik op max 5.30u op de 85 hé.
:wink:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Knurrebikers lady wrote:
veeteeteetje wrote:Tijd om mezelf eens te overtreffen!!
Ik mik van dat ik een tiental uurtjes zal onderweg zijn (bevoorradingen incl.)
Zal juichen als ik de meet haal met 125 km op de teller en blij zijn dak binnen de 10u aankom.
Hopelijk vallen we niet in slaap op de verjaardagdrink waar we nadien nog heen moeten #-o

Tot zaterdag rond 08u.

Greetz
Wat dat mikken op 10uur betreft;dat is wel met den après meegerekend zeker...... :wink:
Zal er ook paraat zijn tegen 7.15u.Iedereen veel leute en plezier gewenst in een prachtige streek.
Dosereren,doseren,doseren en iedereen komt wel uit waar hij wil. :-)

Succes gewenst alvast voor de Herders met een toffe rit waar ongetwijfeld veeeeel werk zal ingestoken zijn. =D>
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

mijn taak zit er voorlopig op ; heb ongeveer 12 uren uitgepijld met het rugzakje
het parkoer ligt er trouwens "SUBLIEM" bij dankzij enkele bosmaaiende herders en de skitterende medewerking van de gemeente maarkedal
dit word genieten (en afzien ook wel een beetje!!!) van begin tot einde

!!succes aan alle deelnemers!!

btw: naar wat ik allemaal lees, denk ik dat het parkoer serieus onderschat word
gu
Mountainbiker

Post by gu »

hey bikers,

2tal weken geleden in Reningelst (Heuvelland) de 82km gedaan zonder al te veel problemen, enkel mijn kleine plateau wou niet echt meewerken....maar we zijn er goed geraakt.
In hoever kan ik de rit van de herders hiermee vergelijken, ben nog maar sedert 1/2 jaar aan het MTB, vandaar deze vraag.

mvg,

Sync. 'Topclub Waregem'
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

Voor diegene die de 125 niet genoeg vinden:

In die extra lus van de 103-125 zit er een "redelijk bekende berg", waarbij we je de keuze geven: ofwel rij je "de echte", zijnde de onroad versie (enfin, 'road' is een groot woord) ofwel offroad.

Als je de echte doet zullen er 3 km bijkomen, tis maar dat ge't weet !
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Herder Frederik wrote:Voor diegene die de 125 niet genoeg vinden:

In die extra lus van de 103-125 zit er een "redelijk bekende berg", waarbij we je de keuze geven: ofwel rij je "de echte", zijnde de onroad versie (enfin, 'road' is een groot woord) ofwel offroad.

Als je de echte doet zullen er 3 km bijkomen, tis maar dat ge't weet !
zijnde de oude kwaremont.....

grtzzzzzzzzz
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote: Wat dat mikken op 10uur betreft;dat is wel met den après meegerekend zeker...... :wink:
Om eerlijk te zijn,eigenlijk niet.
Dus het zou kunnen dat wanneer ik de aankomststreep overschrijdt,jij alweer thuis het gras aan het afrijden zijt. :-D #-o

Nee,wat goed zou zijn voor mijne moraal is dat we zo'n 70 tal kilometer bij elkaar kunnen blijven.Alhoewel de laatste loodjes het zwaarst zullen zijn,weet ik dat er velen nog meer zullen overhebben dan ik en dan een tandje zullen kunnen bijsteken.Ik zal het van mijn karakter moeten hebben,denk ik.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

grote plateau wrote:
Knurrebikers lady wrote:
veeteeteetje wrote:Tijd om mezelf eens te overtreffen!!
Ik mik van dat ik een tiental uurtjes zal onderweg zijn (bevoorradingen incl.)
Zal juichen als ik de meet haal met 125 km op de teller en blij zijn dak binnen de 10u aankom.
Hopelijk vallen we niet in slaap op de verjaardagdrink waar we nadien nog heen moeten #-o

Tot zaterdag rond 08u.

Greetz
Wat dat mikken op 10uur betreft;dat is wel met den après meegerekend zeker...... :wink:
Zal er ook paraat zijn tegen 7.15u.Iedereen veel leute en plezier gewenst in een prachtige streek.
Dosereren,doseren,doseren en iedereen komt wel uit waar hij wil. :-)

Succes gewenst alvast voor de Herders met een toffe rit waar ongetwijfeld veeeeel werk zal ingestoken zijn. =D>
Tis topen... #-o [-o< Op evt panne, evt platte banden en bevoorradingen mee gerekend.

See you :wink:
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

@ S-biker Gert, ik rijd met 32:18 of 32:21 afhankelijk van de omstandigheden, dus heel erg hard vlammen doe ik niet. Met singlespeed is het alles geven op de klimmen, spinnen op de vlakken stukken en "flow" zoeken en zo weinig mogelijk remmen tijdens de downhills. 'k Laat mij ook door niemand opjagen, maar ik wil gewoon de tocht uitrijden en genieten van de mooiste streek in Vlaanderen!

Mocht je mij willen contacteren: 0495 30 44 56, liefst niet vandaag tussen 16.00 en 18.00.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik reken op een 16 à 17 avs wat uitkomt op een uur of 6 voor de 85 ( 93 met dat extra luske ) of tussen de 7 à 8 uur voor de 125.
ravito's niet gerekend maar blijven plakken doe ik daar amper.
en de 103 ergens tussen in zeker !!!

ik ga alleen genieten en onderweg enkele foto's maken.
startuur zal ook rond 7.30h zijn

Massini 8)
Post Reply