24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

MX jorgy wrote:bestaat er nog ergens een tussen afstand die kan gecombineerd worden?
Ik vind het verschil tussen 56km en 85 toch wa groot.
Dat vind ik nu ook, maar als ik wat tijd heb zal ik eens de vorige paginas lezen. Naar het schijnt kan je een lus van 9 km extra meepikken, waardoor je op 65 uitkomt.

Dat zou meer mijn afstand zijn. Alhoewel, 't is weer van "ip en "nere". Da "nere" is mijnen tand, maar daarvoor moet ge eerst "ip" #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik heb nog nooit een tt van 100+ km gereden maar als ik zaterdag daar in slaag,dan zullen ze wanneer ik de aankomstlijn overschrijd (als er één zal liggen #-o ) het horen.Een kreet van contentement zal weerklinken in een straal van 30 km,denk ik.

Mijn meest uitdagende tt's die ik tot op heden gereden heb zijn Wissant 80 km vorig jaar en Kluisbergen (On 2 Wheels) 77 km vorig jaar.

Tijd om mezelf eens te overtreffen!!
Ik mik van dat ik een tiental uurtjes zal onderweg zijn (bevoorradingen incl.)

Ik zal rond 7u terplekke zijn om ook met de bende van de forumbikers te starten tegen.....7u30 :-?
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Moustache wrote:
MX jorgy wrote:bestaat er nog ergens een tussen afstand die kan gecombineerd worden?
Ik vind het verschil tussen 56km en 85 toch wa groot.
Dat vind ik nu ook, maar als ik wat tijd heb zal ik eens de vorige paginas lezen. Naar het schijnt kan je een lus van 9 km extra meepikken, waardoor je op 65 uitkomt.

Dat zou meer mijn afstand zijn. Alhoewel, 't is weer van "ip en "nere". Da "nere" is mijnen tand, maar daarvoor moet ge eerst "ip" #-o
Da zou nog te doen zijn hé.
Hoe laat ben je der Moustache? Ik zal proberen rond 7u15 daar te zijn dak op tijd terug thuis ben vo nog wa goeie punten :lol:
Der kunnen der eigenlijk nog 2 mee in de camionette :wink:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Orkje wrote:s-biker Gert, ik ben van plan om de 86 te doen op mijn singlespeed. Mijn tempo zal ook behoorlijk rustig zijn. De 103 is voorlopig misschien wat veel voor ondergetekende, maar mocht je toch zin hebben om samen te rijden... Ik woon in Brakel (Nederbrakel) dus dat ligt min of meer op jouw route om naar Schorisse te rijden, denk ik (hangt ervan af waar je precies woont in Geraardsbergen, natuurlijk).
Zie ik wel zitten, ik kan je onderweg misschien nog overhalen voor de 103, 'k ben vooral benieuwd naar da stukje van 35 a 40% maar da's enkel voor de 2 grote afstanden zeker, is daar trouwens ooit al iemand opgeraakt?

O ja wat moet ik verstaan onder "behoorlijk rustig"?
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Wou me eigenlijk sparen voor Wolfsdonk, maar als ik dit zo allemaal lees zou deze wel eens zwaarder kunnen zijn.
Beste herders, mag ik deze marathon vergelijken met deze van Poperinge (ook 120) in onze streek? Of onderschat ik Maarkedal dan?
Kwestie van een beetje te weten wat mij te wachten staat.
Want 2 maraths in 2 dagen; dit zou ook voor mij de eerste keer zijn...
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

veeteeteetje wrote:Tijd om mezelf eens te overtreffen!!
Zal juichen als ik de meet haal met 125 km op de teller en blij zijn dak binnen de 10u aankom.
Hopelijk vallen we niet in slaap op de verjaardagdrink waar we nadien nog heen moeten #-o

Tot zaterdag rond 08u.

Greetz
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote:Ik heb nog nooit een tt van 100+ km gereden
Mijn meest uitdagende tt's die ik tot op heden gereden heb zijn Wissant 80 km vorig jaar en Kluisbergen (On 2 Wheels) 77 km vorig jaar.
Zou je dan niet beter voor de 103 gaan? Stap voor stap vorderen lijkt me het best wat marathons betreft. Gezien deze rit qua parcours nog een nobele onbekende is, ga ik me veiligheidshalve wijselijk 'beperken' tot de 103. Volgend jaar is er wellicht opnieuw een 125...
(bij mijn eerste XL in Poperinge ook eerst voor de 100 gegaan en pas het jaar nadien voor de 125). Als het je toch lukt, respect en vooral veel sterkte in de laatste 40km :wink:
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

veeteeteetje wrote: Het is wel zo dat pepeetje en ik niet samen zullen afzakken naar ginder.We gaan elk met zijn eigen auto.Het is wel zo dat ook hij zou willen starten tegen 7u30.
Kun jij dat uur ook halen,Archie???
7u30 is wel vroeg (het is nog een eindje rijden en een stevig ontbijt zal ook wel nodig zijn) maar ik zal mijn best doen.
Zal hem eens bellen, ik zie morgen wel iemand die zijn nummer kent.
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

the grandmaster wrote:Wou me eigenlijk sparen voor Wolfsdonk, maar als ik dit zo allemaal lees zou deze wel eens zwaarder kunnen zijn.
Beste herders, mag ik deze marathon vergelijken met deze van Poperinge (ook 120) in onze streek? Of onderschat ik Maarkedal dan?
Kwestie van een beetje te weten wat mij te wachten staat.
Want 2 maraths in 2 dagen; dit zou ook voor mij de eerste keer zijn...
Ik vrees dat Maarkedal en omstreken toch een stukje zwaarder is dan Poperinge. Ik wil er geen afbreuk aan doen, belange nie, ik heb me goe geamuseerd vorig jaar in jullie grensstreek, maar in de Vlaamse Ardennen ist toch ietske heuvelachtiger. Ge kent de hoogtemeters hé.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
veeteeteetje wrote:Ik heb nog nooit een tt van 100+ km gereden
Zou je dan niet beter voor de 103 gaan? Stap voor stap vorderen lijkt me het best wat marathons betreft. Gezien deze rit qua parcours nog een nobele onbekende is, ga ik me veiligheidshalve wijselijk 'beperken' tot de 103. Volgend jaar is er wellicht opnieuw een 125...
(bij mijn eerste XL in Poperinge ook eerst voor de 100 gegaan en pas het jaar nadien voor de 125). Als het je toch lukt, respect en vooral veel sterkte in de laatste 40km :wink:
Misschien zal ik daar wel eindigen,zulle Lichterveldenaere maar de moraal en de instelling staat op "starten voor 125".Waar we gaan en zullen eindigen zal zaterdagnamiddag wel blijken.Ik moet er (nu nog) in geloven,hé.
Als ik achteraf een pak kilometers minder heb,zal ik niet ontgoocheld zijn,hoor.
Deelnemen is belangrijker,ongeacht welke afstand je rijdt!!!!

We zitten deze week echt wel in de omgekeerde wereld,hé. :-D
Jij die vorige week nog met schrik uitkeek naar de terrils en ik die nu de lange afstand moet proberen te kraken (terwijl jij eigenlijk de marathonman bent :wink: )
Post Reply