AMG wrote:Er wordt gesproken over enkele bergen uit de Ronde Van Vlaanderen, welke zijn dit zoal? Muur???
24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Safety Jogger Club
- Mountainbiker
Post by Safety Jogger Club »
De Safety Jogger Club zal ook met een delegatie aanwezig zijn op de tocht van onze dichte buren. Momenteel staan er 10 op de lijst waaronder enkele moedigen die voor de lange afstand gaan. Herder Ben heeft ons tijdens een gezamenlijk ritje door de Vlaamse Ardennen wijsgemaakt dat het een tocht is voor overlevers gebaseerd op Tomtesteron's 'How to survive in the woods (with a bike)'. Ik pak alvast mijn tent en vuurpijlen mee ...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Al lang hadden we hier naar uitgekeken, mijn schoonvader en ik, maar helaas is een tragis ongeval hem 4 weken geleden fataal geworden.
We gingen samen voor de 125km want niets was hem te veel of te zwaar, reed altijd zijn eigen tempo (wat nooit echt snel was) en liet hem door niemand opjagen. Hij was echt van plan om hiervan eens te genieten ongeacht hoelang we der zouden over doen.
Nu zal dit voor mij een eenzame rit worden zonder mijn touwe partner en heb ik besloten om voor de 100 (proberen, 5 weken geen fiets aangeraakt) te gaan. Heeft iemand zin om deze rit samen te doen, vertrek normaal rond 7u30 a 7u45 maar het zal wel aan een rustig tempo zijn, kan desnoods meerijden met de auto vanuit de streek van geraardsbergen.
Herders, alvast bedankt voor dit prachtig initiatief, succes gegarandeerd
We gingen samen voor de 125km want niets was hem te veel of te zwaar, reed altijd zijn eigen tempo (wat nooit echt snel was) en liet hem door niemand opjagen. Hij was echt van plan om hiervan eens te genieten ongeacht hoelang we der zouden over doen.
Nu zal dit voor mij een eenzame rit worden zonder mijn touwe partner en heb ik besloten om voor de 100 (proberen, 5 weken geen fiets aangeraakt) te gaan. Heeft iemand zin om deze rit samen te doen, vertrek normaal rond 7u30 a 7u45 maar het zal wel aan een rustig tempo zijn, kan desnoods meerijden met de auto vanuit de streek van geraardsbergen.
Herders, alvast bedankt voor dit prachtig initiatief, succes gegarandeerd
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
[quote="kadeetje"]nog 2 DAGEN EN TT HEMEL GAAT OPEN
, muur da zou meetje ver zijn he .En de bordjes groeien maar elke dag komen erbij , nu in oudenaarde
vlaamse ardennen droog en stofferig[/quote]
herders, trekt een van de afstanden ook over de koppenberg (kasseien?)
de verwachtingen zijn hooggespannen, we plannen om met 20 man met het veranda willems team af te zakken voor wat nu al een van de meest legendarische tochten zal worden in de Vlaanders
vlaamse ardennen droog en stofferig[/quote]
herders, trekt een van de afstanden ook over de koppenberg (kasseien?)
de verwachtingen zijn hooggespannen, we plannen om met 20 man met het veranda willems team af te zakken voor wat nu al een van de meest legendarische tochten zal worden in de Vlaanders
-
Orkje
- Mountainbiker
s-biker Gert, ik ben van plan om de 86 te doen op mijn singlespeed. Mijn tempo zal ook behoorlijk rustig zijn. De 103 is voorlopig misschien wat veel voor ondergetekende, maar mocht je toch zin hebben om samen te rijden... Ik woon in Brakel (Nederbrakel) dus dat ligt min of meer op jouw route om naar Schorisse te rijden, denk ik (hangt ervan af waar je precies woont in Geraardsbergen, natuurlijk).
Aan de Herders: aha, het Dhoppebos / militair domein zit erin! Ik neem aan dat jullie daarmee het Livierenbos bedoelen, en ja, daar zitten inderdaad wat lekker technische stukjes, met kombochten en alles wat je maar wil
Trouwens, zijn de pijltjes fel oranje, met Bloso of zo erop?
Aan de Herders: aha, het Dhoppebos / militair domein zit erin! Ik neem aan dat jullie daarmee het Livierenbos bedoelen, en ja, daar zitten inderdaad wat lekker technische stukjes, met kombochten en alles wat je maar wil
Trouwens, zijn de pijltjes fel oranje, met Bloso of zo erop?
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
Ik en Emperor gaan voor de 85,met mogelijks nog enkele aanhangers...
start gepland rond 7u45 , 8u
start gepland rond 7u45 , 8u