Heb de CUBE LTD RACE 2008 besteld bij mijn LFB in het blauw met wit !
Kan iemand zeggen of ze daar tevreden van zijn ? Bepaalde dingen waar ik moet op letten ?
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/LTD ... 21415_.htm
Welke klikpedalen zet ik daar best op ?Shimano 520 OK of niet ?
Formula Oro K18 : zijn dat goede remmen ?
Waarom is de blauwe met wit 200gr zwaarder ? Is dit omdat er een betere of een slechtere lak opzit ?
Specificaties :
LTD RACE Alu Superlite 7005 double butted, RFR-Geometry 16", 18", 20", 22"; auch als Rahmenset White Candy Blue oder Black Anodized Rock Shox Reba SL, 85mm, Motion Control, PopLoc, Lockout Ritchey Logic OE semi-integriert Easton EA30 Easton EA30 Shimano Deore XT Shadow Shimano Deore LX Shimano Deore LX Rapidfire-Plus Formula Oro K18, hydr. Scheibenbremse (180/160mm) Shimano M532, 44x32x22Z., 175mm Shimano HG50 11-32Z., 9-fach Shimano HG53 Alex EN24 Shimano Deore XT Disc Schwalbe VR: Nobby Nic TC/HR: Racing Ralph TC 2.25 Fasten Alu Scape Active 4 Easton EA30 11,6kg White Candy Blue, 11,4kg Black Anodized
CUBE LTD RACE 2008
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Wat betreft de klikpedalen, dat hangt natuurlijk van je budget af. Ik heb ze ook en vind ze wel ok, voor mijn volgende zou ik wel naar de XT of XTR versie willen overstappen.Welke klikpedalen zet ik daar best op ?Shimano 520 OK of niet ?
De Oro K18 remmen vind ik toch wel zeer degelijke remmen. Er zullen zeker betere te krijgen zijn maar dat is wederom afhankelijk van het budget dat je wil spenderen.
Dacht net hetzelfde, op deze mooie bike met goede famontage lijkt de 520 magertjes.Beire wrote:[Wat betreft de klikpedalen, dat hangt natuurlijk van je budget af. Ik heb ze ook en vind ze wel ok, voor mijn volgende zou ik wel naar de XT of XTR versie willen overstappen.
Als je een beetje uitkijkt kun je xt en xtr goedkoop op de kop tikken hoor.
- G_stuff
- Mountainbiker
Yow Yow
Heb thuis dezelfde fiets staan. Wel meteen XTR klikpedalen op laten zetten best wel tevreden daarvan moet ik zeggen
.
(Ik heb ze voor een redelijk zacht prijsje bij mijn LBS op de kop kunnen tikken, waren destijds in superpromo en kreeg er nog eens 10% korting bovenop)
Collega van mij heeft de M540 aangeschaft anders ook geen slecht beginnerspedaal al merk ik het verschil met de XTR wel
Ik moet eerlijk zeggen in het begin wat problemen te hebben gehad met mijn remschijven (ze bleven maar aanslepen). Terug opnieuw de boel gecentreerd en tot op heden geen last meer mee gehad. Voor de rest geen klagen over de bike
Heb thuis dezelfde fiets staan. Wel meteen XTR klikpedalen op laten zetten best wel tevreden daarvan moet ik zeggen
(Ik heb ze voor een redelijk zacht prijsje bij mijn LBS op de kop kunnen tikken, waren destijds in superpromo en kreeg er nog eens 10% korting bovenop)
Collega van mij heeft de M540 aangeschaft anders ook geen slecht beginnerspedaal al merk ik het verschil met de XTR wel
Ik moet eerlijk zeggen in het begin wat problemen te hebben gehad met mijn remschijven (ze bleven maar aanslepen). Terug opnieuw de boel gecentreerd en tot op heden geen last meer mee gehad. Voor de rest geen klagen over de bike
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Heb de LTD mat-zwart, maar geen klik pedalen (heb er schrik van heerlijk gezegd).
Fiets heeft geen schijfremmen, gewoon op de velgen, wel Hydraulisch.
Super-content van, heb nu 1800 km op 3 maand tijd.
Fiets heeft geen schijfremmen, gewoon op de velgen, wel Hydraulisch.
Super-content van, heb nu 1800 km op 3 maand tijd.
Re: CUBE LTD RACE 2008
Vond ik ook een zeer interessante bike, maar mijn oog viel op deze Cube:Seppen wrote:Heb de CUBE LTD RACE 2008 besteld bij mijn LFB in het blauw met wit !
Kan iemand zeggen of ze daar tevreden van zijn ? Bepaalde dingen waar ik moet op letten ?
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/LTD ... 21415_.htm
Welke klikpedalen zet ik daar best op ?Shimano 520 OK of niet ?
Waarom is de blauwe met wit 200gr zwaarder ? Is dit omdat er een betere of een slechtere lak opzit ?
Specificaties :
LTD RACE Alu Superlite 7005 double butted, RFR-Geometry 16", 18", 20", 22"; auch als Rahmenset White Candy Blue oder Black Anodized Rock Shox Reba SL, 85mm, Motion Control, PopLoc, Lockout Ritchey Logic OE semi-integriert Easton EA30 Easton EA30 Shimano Deore XT Shadow Shimano Deore LX Shimano Deore LX Rapidfire-Plus Formula Oro K18, hydr. Scheibenbremse (180/160mm) Shimano M532, 44x32x22Z., 175mm Shimano HG50 11-32Z., 9-fach Shimano HG53 Alex EN24 Shimano Deore XT Disc Schwalbe VR: Nobby Nic TC/HR: Racing Ralph TC 2.25 Fasten Alu Scape Active 4 Easton EA30 11,6kg White Candy Blue, 11,4kg Black Anodized
http://www.cube-bikes.be/?detail=1&prod ... beelding=1
Een limited model :) net iets leuker dan de Race, de Cube LTD CC