25/05/08 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

little giant wrote:
pikethebike jr wrote:Deze gaat op 22 mei al eens door in premiere voor de militairen alleen.
Dus degenen die kunnen... allen daarheen.

Pike jr
dit is niet enkel voor militairen want daar staat ook een weg rit op de kalender.

en daar zitten afgevaardigden van den Bond WBV

gedurende al de dagen is iedereen welkom volgens mij
Dat zou kunnen hoor, maar andere jaren was het zo dat in de week enkel militairen toegelaten werden in de kazerne, omdat deze rit dan in de sportplanning van defensie opgenomen was.
In ieder geval de 22e gaat het daar boemvol militairen zitten.
Burgers zeker welkom wat mij betreft, hoe meer zielen....

Greetz

Pike jr
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

Den 22 ste is iedereen welkom in de kazerne, zowel burgers als militairen, dat is elk jaar al zo geweest. uiteraard is dit een gewone werkdag en moeten burgers vrij hebben om te kunnen komen, maar wat ons betreft is deze dag voor iedereen toegankelijk. De 25ste staat hetzelfde programma op het menu, dat is voor burgers waarschijnlijk ietske gemakkelijker om dan af te komen.
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

streepje wrote:Den 22 ste is iedereen welkom in de kazerne, zowel burgers als militairen, dat is elk jaar al zo geweest. uiteraard is dit een gewone werkdag en moeten burgers vrij hebben om te kunnen komen, maar wat ons betreft is deze dag voor iedereen toegankelijk. De 25ste staat hetzelfde programma op het menu, dat is voor burgers waarschijnlijk ietske gemakkelijker om dan af te komen.
Dan zijn we in het verleden verkeerd ingelicht geweest :oops: I stand corrected.
Tot de 22e dan maar

Pike jr
killer bee
Mountainbiker

Post by killer bee »

ben vandaag geweest(donderdag) zondag is dezelfde tocht,hij is wel maar 37 km ipv 45km maar wel mooi,13km in het kamp en de rest boswegentjes in grobbendonk,0% blosotoer.Voor de liefhebbers van natuurlijk wild,als je voeg genoeg vertrekt,ik heb 2 ree's,3 buizerds en 15 boefers gezien.
Grtz Eddy
petruske
Mountainbiker

grobbendonk 22/5

Post by petruske »

en niks kunnen afschieten ,das wat men noemt pech hebben
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Ben vandaag voor de 45 gegaan, op teller 41 km.
Heel schone toer, vele singletracks zoals ik hier en daar al opgevangen had ......... dus meer dan dik in orde. =D>
Vond de afspanning op bepaalde stukken met lint ook wel ferm gedaan, waande me al in ne wedstrijd. :lol:

Dat er sommigen maar achteraan in de 30 km op de teller hadden staan is te verklaren.
Ene pijl verplaatst en daardoor een stuk van het parcours gemist.

Vandaag toch een goei trainingske van om en rond de 4u, van thuis uit (Kasterlee- Grobbendonk) vertrokken en natuurlijk nog eens terug met het fietske.
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

De tocht van Grobbendonk zondag, is dit dezelfde of enkel Duathlon?
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Heb vandaag ook de tocht gedaan. Mooie toer en weinig volk, zodat je rustig je ding kon doen. Het parcours was mooi afgezet. Zeer ruime bevoorrading. Ik hoorde hier mensen afvragen waar de splitsing van de 30 km was, want de korte toer zou zonder bevoorrading zijn geweest...De splitsing was gewoon 50 meter na de bevoorrading....
Vandaag 2x keer kettingbreuk gehad. Hierbij nogmaals mijn dank aan de mensen die zo vriendelijk zijn geweest om hun kettingpons even uit te lenen en mij te helpen.
twin
Mountainbiker

Post by twin »

Ik heb vandaag ook de tocht gedaan bij de collega's in Grobbendonk, een zeer mooie tocht vol afwisseling.
tot aan de bevoorrading goed doorgegeven, jammergenoeg moest ik even na de bevoorrading de andere gasten even lossen omwille van een klein probleempje. Ik had ook maar iets van 37 km op de teller maar dat is het ergste niet.
Volgend jaar, of mss zondag ben ik er terug .
flupke1
Mountainbiker

25/5/08 GROBBENDONK

Post by flupke1 »

DE MANNEN VAN DE K.W.V. WESTMALLE KOMEN OOK LANGS .
ALTIJD MOOIE TOCHTEN ZEKER VOOR HET GOEDE DOEL.
VORIG JAAR ZELFS 2 HOOFDPRIJZEN GEWONNEN MET DEN TOMBOLA
(2 FIETSEN !!!!!)
Post Reply