1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

CannonSL3 wrote:ach heb wel eens een rit gereden waar ook veel over gel*lt was maar waar ik redelijk eenzaam rond gereden heb. vandaar de vraag :wink:
Eigenlijk wordt het strikt geheim gehouden door de herders, maar ik ga je toch een tipje van de sluier lichten: de 125 KM zijn eigenlijk 10 rondjes van 12,5 KM.
Je zal je dus niet éénzaam voelen en veel bikers tegenkomen. Alleen niet zeuren met de rondes hé ;-)

( :roll: 8) :lol: )
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmorgen rond 7u45 à 8u aan de start voor de 125 km samen met Kurt, Bart, Barty en Ralph.

See ya :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wijle komen met 4'en af voor de 85...Wel serieus wa mogen lobby'en om de ander sjarels tegen 9u45 aan de start te krijgen, voor de ander afstanden moeten ze te vroeg uit hun nest :-D 125 begin ik niet aan en de 103 zal kantje boordje worden vrees ik en met de tipjes die herder Steven van de sluier lichtte na hun verkenning zullen we nu al genoeg afzien op de kleine marathon, kwestie van niet te overmoedig te zijn. Nog een beetje poeier overhouden voor den après ook hè, dan verdiende nog iets aan ons :-D Veel succes aan iedereen die de 125 doet, bij ons zal dat voor volgend jaar zijn [-o<
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Als 't er zoveel gasten hier van 't Forum komen, zou 'k wel ne keer durven mijne Mister T. outfit aan te doen 8) :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mister T. wrote:Als 't er zoveel gasten hier van 't Forum komen, zou 'k wel ne keer durven mijne Mister T. outfit aan te doen 8) :wink:
LOL, direct ne fanclub achter u gedurende 125 km
zal 'k ik mij dan maar volledig blackmetal style corpsepainten? :lol:
Dat zou d'er pas over zijn compleet toeliggen, ik zal denk ik nu al bleek genoeg zijn aan den arrivee :-D
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Gweñito Gafotas wrote:
Mister T. wrote:Als 't er zoveel gasten hier van 't Forum komen, zou 'k wel ne keer durven mijne Mister T. outfit aan te doen 8) :wink:
LOL, direct ne fanclub achter u gedurende 125 km
zal 'k ik mij dan maar volledig blackmetal style corpsepainten? :lol:
Dat zou d'er pas over zijn compleet toeliggen, ik zal denk ik nu al bleek genoeg zijn aan den arrivee :-D
:off:

je bent een man van uitersten, Gwen.
In mijn jonge (metal)jaren vond ik en al mijn toenmalige (stoere :wink: ) vrienden bikers maar janetten, zeker als ze hun benen ladyshave'den.
(nu ja, ironie, oh ironie, zijn we zelf geschoren biker #-o )

Maar de eerste gepainte Blackmetaller met een zeemvel en gladde kitjes moet ik toch nog zien... :roll: :lol:
Aan u de eer? :wink:

Neen, ik zou het houden op een volledig zwarte outfit en wat pinnen rond de pols. Dit laatste kan in een marathon ook zeer functioneel zijn bij vervelende medebikers 8)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mister T. wrote: je bent een man van uitersten, Gwen.
In mijn jonge (metal)jaren vond ik en al mijn toenmalige (stoere :wink: ) vrienden bikers maar janetten, zeker als ze hun benen ladyshave'den.
(nu ja, ironie, oh ironie, zijn we zelf geschoren biker #-o )
Maar de eerste gepainte Blackmetaller met een zeemvel en gladde kitjes moet ik toch nog zien... :roll: :lol:
Aan u de eer? :wink:
Neen, ik zou het houden op een volledig zwarte outfit en wat pinnen rond de pols. Dit laatste kan in een marathon ook zeer functioneel zijn bij vervelende medebikers 8)
Ik hou van de muziek en 't genre, corpsepaint en pinnenbandjes en al 't gedoe er rond heeft me nooit geïnteresseerd, trouwens al veel te oud voor nu :-D Ben wel aan 't broeden op MTB truitjes voor ons bende met als opdruk een parodie op bekende black metal cd hoezen :-D dat worden vetgeile uitrustingen
Enfin soit, we wijken af... 't is te hopen dat ik zaterdag bij de herders nog evenveel noten op mijne zang heb :lol:
en u terug naar de orde van de dag
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Awel, ik zal mijn "Mayhem" koersbroekske met zelfpijnigende kepernagelzeemvelleken aandoen om erbij te horen :-)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Aan de langste-afstandbik(st)ers:
vraag maar" permissie" voor de ganse dag aan het vrouwke(manneke) of beter nog:
breng ze mee of laat u brengen en afhalen voor in't geval alle"cartouchen"onderweg afgeschoten zijn
en ge genen"pap" meer kunt zeggen na het "ritje"? :lol:
Het is tevens een mooie streek om een gezonde boswandeling te maken en het zou droog blijven tot tegen de avond?! :bounce:
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

ik vond de 75 kms van de koninginnerit van de Vlaamse Ardennen al knap lastig, had maar een gemiddeld hs van 151, bij net geen 20 per uur, een pak minder dan bvb. de veel langere bart brentjens challenge, en deze keizerrit is bijna twee keer langer en telt dubbel zoveel hms... #-o

die snelle opeenvolging van nijdige klimmetjes ligt me niet, zoals ik in Theux ook heb mogen ervaren, maar we gaan hem natuurlijk toch doen, om dezelfde reden als waarom bergbeklimmers een berg beklimmen: omdat ie er is :bounce:
Post Reply