24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Triple-T wrote:
Voila nieuweversie
http://users.telenet.be/TE_KOOP/Img/Herdertocht2.gif

De splitsingen zijn maar een indicatie welke afstand je moet volgen na de bevoorrading.

Wijzers omdraaien :-?
Dju, gulder zijt echte politiekers , zo weinig info prijsgeven
Hoi herders,

Klopt dit lussensysteem??? Ik zou het wel heel graag bevestigd zien zodanig dat we ons mentaal kunnen voorbereiden op hetgeen er nog zal komen van kilometers!!!

Kunnen jullie ook een idee geven van het aantal hoogtemeters, gemeten met een polar? [-o< [-o<

Tot zaterdag!!! :drunk: :bounce:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ge kunt eigenlijk een hele dag rondrijden naar allerhande bevoorradingen en zo meer als 125km rijden , als ge de weg een beetje kent hé :lol:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

na al die lovende commentaren heb ik bergen verzet om er ook bij te kunnen zijn, en voila het is gelukt al is het maar voor de 56 km.
Enkele weken terug met Fritsie in Anderlues gaan biken en ondervonden dat 60 km. momenteel mijn max. kunnen is.
tot zaterdag :oops:
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

In functie v d race te Moerbeke-Waas zal de 56 zeker een treiningsupdate zijn..tot zaterdag !! :-)
kris
Mountainbiker

Post by kris »

fredjeraketje wrote:....Ik wil echter ook wel mijn gokje wagen.
Orkje wrote:En waar o waar mag die klim van 35° liggen die in de 103/125 zit???
Elenebos in Zulzeke? :roll:

Fredje
Goeie gok, denk ik toch..
ik heb die vorige week nog gedaan op training. Is net doenbaar maar toch nipt. Het zal er vooral van afhangen hoe laat die in de tocht gepland zit.

Ik vrees echter dat de herders nog niets zullen lossen :(
Zal ik dan toch de 103km moeten doen :-?
flip de flipper
Mountainbiker

Herders

Post by flip de flipper »

veeteeteetje wrote:Herders : Zal er ook een routekaart aan de inschrijving hangen???

Ik ben van plan om mee te starten met de forumbende en iedereen heeft het over die 125 km.
Nu zit ik toch wat te twijfelen over die afstand.Ik ga in ieder geval proberen zo lang mogelijk mee te gaan maar hoe meer kilometers,hoe meer die ook gaan wegen en dan kan elke mentale steun welkom zijn als je zolang mogelijk in groep rijdt en blijft.

Maar stel nu dat het me toch niet lukt,moet ik ook afslaan.Nu heb ik hier al vernomen dat de splitsing voor de grootste 2 toeren eerder in het begin zit.Vandaar dat een routekaart met de splitsingen al wat meer duidelijkheid kan scheppen.

Als ik die 125 haal,dan heb ik zeker mijn MTB-grens een heel stuk verlegt.Nu,de moraal is er en we gaan ervoor!!!!
Kan er spijtig genoeg niet bij zijn, vandaag een kleine ingreep aan m'n rechter been gehad, zal dus een paar weken out zijn :-? :-?
Veel mtbplezier en jullie halen zeker die 125 kilometertjes :bounce: :bounce:
@ de herders, veel succes met jullie Marathon
k' hoop dat ik er volgend jaar kan bij zijn [-o< [-o<
grtjs,
Flipper@outoffmtb
Last edited by flip de flipper on Thu 22 May 2008 13:29, edited 1 time in total.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Zet er mij ook maar bij zaterdag.
Onder het motto liever een kortere rit dan een lange calvarietocht opteer ik voor de 56 km of eventueel 65 km (56 km + extra lus waarvan eerder sprake).
Ik ken de streek redelijk goed : korte stijle beklimmingen en van die onverharde stukken bergop die ook in droge staat zeer slecht lopen (zoals oa. de onverharde klim van de Foreest) gevolgd door afdalingen die super concentratie eisen. Ik ken wel de capaciteiten niet van de andere forumbikers maar ik heb hier toch de indruk dat eeen aantal bikers deze tocht aan het onderschatten zijn.

@ VTTtje : vraag ne keer aan VPPtje of hij het ziet zitten om de 56 km
(eventueel 65 km) samen te rijden
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

katrien20 wrote: Hoi herders,
Klopt dit lussensysteem??? Ik zou het wel heel graag bevestigd zien zodanig dat we ons mentaal kunnen voorbereiden op hetgeen er nog zal komen van kilometers!!!
kris wrote: Ik vrees echter dat de herders nog niets zullen lossen :(
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

katrien20 wrote:
Hoi herders,
kris wrote: Ik vrees echter dat de herders nog niets zullen lossen
Herder Frederik wrote: 1 foutje: de 103 gaat niet naar Bev 2, maar direct naar Bev 3
Ik veronderstel dus dat voor de rest alles klopte!
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

Triple-T wrote:
katrien20 wrote:
Hoi herders,
kris wrote: Ik vrees echter dat de herders nog niets zullen lossen
Herder Frederik wrote: 1 foutje: de 103 gaat niet naar Bev 2, maar direct naar Bev 3
Ik veronderstel dus dat voor de rest alles klopte!
Triple T,
je zit er zeker heel dichtbij zene, en ik bewonder ten zeerste uw afleidingstalent (ge moet een wiskundig genie zijn), maar het ziet er op uw voorstel wel simpeler uit dan het in feite is. En dan denk ik vooral aan de extra splitsingen die er bijkomen voor de kleine afstanden (19, 40 en 56 km).
Dus: uw theorie klopt wel, maar als je je eigen parcours uitstippelt door de splitsingen te tellen, ga je verkeerd rijden.

Aan de start gaan alle parcours uithangen, bestudeer die anders voor je vertrekt. Ik wil u gerust wegwijs sturen, maar ik vrees dat ik weinig of geen tijd ga hebben. Ik zal aan 1 van de inschrijvingstafels zitten (samen met een vrouw of 7 :P )

het veiligste is nog steeds om 1 van de 6 afstanden volledig te volgen.
Post Reply