1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

kadeetje wrote:IK denk wel da er rond het voetbal plein in de straatjes toch redelijk parking is :bounce: , in straatje zelf maar dan allemaal èèn kant houden [-o< en dan heb je koekkamer ook brede weg(MAAR GA ER AUB NIE WILT PARKEREN DENK AAN HUN VOLGENDE TT VOOR VOLGEND JAAR [-o< [-o< ), waar je langst bijde kanten kan parkeren tenzij er een verbod staat . Da ben ikke nie zeker normaal nie [-X , Zeker u nie parkeren op de hoofdweg schorisse ronse [-X [-X [-X ,als jullie van ninove of die streken komen rij in brakel richting oudenaarde en dan schorisse wel omleiding daar . Van N60 gewoon schorisse volgen .. DAN ZIE JE EEN BORDTJE WELKOM IN SCHUUSSE CITY =D> =D> =D> :wink: :drunk: =P~ =P~
Klinkt ingewikkeld kadeetje. Er zal idd een parkeerverbod zijn in de Koekamerstraat tot aan de Pierestraat (ofzo). En sens-unique, ofte: eenrichtingsverkeer in de Tenhoutestraat.
DUS: parkeer u op de parkings, en probeer vooral niet om tot aan de start te rijden, want als er daar geen plaats meer is (grote kans als je 100 vrijwillgers in dienst hebt), dan moet je een serieuze ommetoer doen (eenrichtingsverkeer) om terug naar de parkings te geraken. Als je dat toch doet, zwaai dan eens naar ons aller Filip Meirhaeghe aan die halve bouwwerf aan de voet van Berg Ten Houte!
Er is een parkeerterrein in de Koekamerstraat (voor wie via Brakel of via Ronse centrum komt) en een op de Ronsestraat/LouiseMariestraat (wie via Oudenaarde en Kluisbergen komt langs het kruispunt van de Kruisstraat).
In elk geval: als je de WBV VISA bordjes volgt naar de start, zit je sowieso goed !
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Volgens KMI...

Vooruitzichten voor donderdag tot zondag
Donderdag verwachten we een rustige, droge en meestal zonnige dag met na de middag geleidelijk wat meer bewolking, vooral in het zuidoosten van het land. Maxima van 17 tot 22 graden.
Vrijdag zijn er meer wolkenvelden en is het niet uitgesloten dat er hier of daar een buitje valt. Het blijft zacht.
Tijdens het weekend wordt het nog warmer maar ook onstabieler, met vorming van stapelwolken en kans op een bui of een onweer, vooral in het zuidoosten en de streken nabij de Franse grens. De maxima liggen dan tussen 20 en 25 graden, en ook de nachten worden wat zachter.

zal dus weer allemaal afhangen van hoe plaatselijk het is... #-o

Ziet er nie slecht uit... Goe zweten en dan eens een buitje om af te koelen... :lol:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

A da wist ikke nie van die parkings , ze sproken hier al parking 1km amai.Da is in louise marie , nu ga toch goed weer zijn op een weide is perfect he . En ikke kom met fietske :wink: :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Cannonneke wrote:Ik ga ook mijn MTB nog eens uit de kelder halen voor de 100 of 125 :oops:

Ben geneigd om de lichte Taurine te nemen, een Scalpel is wel comfortabeler, maar met al dat klimwerk... ?

Qua banden : Racing Ralph + Jimmy, ofwel 2x 1.8 Nobby Nic, denk beter die eerste zeker (wat breder) ?

I know, luxeprobleem...
pfff, ik zal mijnen Flanders wel nemen, zoals elke week... Of misschien toch dienen bike van 300 euro die ik won in Frankrijk? Hmmm... da is hier zo geen luxeprobleem... #-o
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Er waren vandaag in de streek rond schuusse (schorrise voor de leken) vreemde groene mannetjes onderweg. Ze bevestigden hier en daar plastic pijlen.
Wellicht gaat het hier over een terroristische groepering.

Vooral die schapen die hen volgden leken me verdacht... :wink: :wink: :-)
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

Terreurgroepering :-D :-D :-D :-D
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Herder Firmie wrote:Terreurgroepering :-D :-D :-D :-D
Waaw, als we verdacht worden gemaakt door "Terreur", dan zal de CIA, FBI, CNN, BBC, (en misschien ook nog eens VRT) erachterkomen.

DAT IS PAS RECLAME !!!!
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

hebben jullie enig idee hoeveel mensen er op deze rit afkomen? ben benieuwd of het eenzame uurtjes gaan worden op de 125. 8)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

CannonSL3 wrote:hebben jullie enig idee hoeveel mensen er op deze rit afkomen? ben benieuwd of het eenzame uurtjes gaan worden op de 125. 8)
Ik denk niet dat ze veel volk verwachten #-o
Wat denk je nu zelf met een topic van 14 pagina's.
Het is hier geen discussiegroep voor "neuspietejagers"
Je zal zeker niet eenzaam zijn [-X
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

ach heb wel eens een rit gereden waar ook veel over gel*lt was maar waar ik redelijk eenzaam rond gereden heb. vandaar de vraag :wink:
Post Reply