24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Herder Frederik wrote: TripleT, ge kunt vreed goed afleiden !! Schoon gemaakt. Draai nu de wijzers om, en ge zit er *nog* dichter op.
1 foutje: de 103 gaat niet naar Bev 2, maar direct naar Bev 3
Ter info: De splitsingen vallen niet aan de bev zelf (uitgezonderd 4/6) maar iets erna.

Mischien een afkorting voor de bevn:
1: PB
2: Poe
3: Wo
4/6: Eh
5: Ko

:^o
Voila nieuweversie
http://users.telenet.be/TE_KOOP/Img/Herdertocht2.gif

De splitsingen zijn maar een indicatie welke afstand je moet volgen na de bevoorrading.

Wijzers omdraaien :-?
Dju, gulder zijt echte politiekers , zo weinig info prijsgeven
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Herder Frederik wrote:[
Mischien een afkorting voor de bevn:
1: PB
2: Poe
3: Wo
4/6: Eh
5: Ko

:^o

Mag ik meespelen in het grote gisspel ?
Eh : Etikhove ????
Ko : Koppenberg ???
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Amai, ik kijk enorm uit naar deze tocht. Ben zelf van Brakel en ik vraag mij af welke stukjes ik ga herkennen en welke onvermoede dingen er wachten.
Het zal de 86 worden, denk ik. Eens kijken of dat lukt op singlespeed 32:18...

En waar o waar mag die klim van 35° liggen die in de 103/125 zit???
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zoals velen hier kijk ik ook al tijdje uit naar deze marathon. Nu de "grote dag" eraan komt wordt ik eigenlijk wel een vree klein beetje nerveus, niet zo zeer om de km maar vooral om de lastigheidsgraad :oops: het zal een kwestie van doseren worden zeker en het hoofd niet laten zot maken door de bikers die gewoonweg sneller rijden.
Ik denk te starten rond 7u30 en tja over de meet te bollen na 125 km en daarna hopelijk nog nen goeien te kunnen drinken...hopelijk voor dat het donker wordt hé.
Tot dan
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="Herder Ronny"][quote="Lichterveldenaere"]Wat mij opvalt aan deze tocht, is het grote enthousiasme waarmee veel bikers naar deze TT uitkijken. Het is een eerste organisatie en veel organisatoren zijn blij om op hun eerste TT een beetje volk te hebben die voor de eerst reclame zorgt.

Hier begin ik al te vrezen voor een volkstoeloop. Dit zal ongetwijfeld met deze gekende sympathieke club te maken hebben. Velen verwachten dan ook veel van hen en deze TT. En eerlijk gezegd, begint het bij mij ook meer dan te kriebelen...[/quote]
Volkstoeloop: we doen ons best: op parcours zitten de verschillende afstanden goed gespreid zodat we files hopelijk vermijden. De marathonafstanden nemen direct een andere start en komen pas na 20 km efkes met de kortere afstanden samen.
Kantine is niet supergroot: zal bij de inschrijvingen misschien wat moeilijker zijn, maar voor den après verwacht ik geen problemen: de mensen gaan enorm gespreid toekomen.

We doen ons uiterste best om aan de verwachtingen van iedereen te voldoen, maar het is nog altijd voor ons de eerste keer, en we twijfelen er niet aan dat we [u]hier en daar dingen over het hoofd gaan zien[/u].[/quote]

het eerste die bij me opkomt zijn gemengde douches :lol:
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Beste schapenhoeders,

Ik kan er, als Maarkedalnaar, zaterdag jammer genoeg niet bij zijn (buitenlandse verplichtingen). Veel succes met de organisatie!

Ik wil echter ook wel mijn gokje wagen.
Orkje wrote:En waar o waar mag die klim van 35° liggen die in de 103/125 zit???
Elenebos in Zulzeke? :roll:

Fredje
Last edited by fredjeraketje on Wed 21 May 2008 15:26, edited 1 time in total.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

@ Barty: om heel eerlijk te zijn had ik ook wat zenuwen toen we de tocht vorige week aanvatten. Maar het is gewoon zoals je zegt: doseren, voldoende eten en drinken en vooral je kop niet laten zot maken door bikers die passeren! En dan komt het in orde. Na de aankomst kunnen we ons dan nog es een vitesse hoger leggen, maar tijdens de tocht altijd doseren, al het zal het er wel overal goed berijdbaar bijliggen tov vorig weekend... :-D
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Herder Steven wrote:@ Barty: om heel eerlijk te zijn had ik ook wat zenuwen toen we de tocht vorige week aanvatten. Maar het is gewoon zoals je zegt: doseren, voldoende eten en drinken en vooral je kop niet laten zot maken door bikers die passeren! En dan komt het in orde. Na de aankomst kunnen we ons dan nog es een vitesse hoger leggen, maar tijdens de tocht altijd doseren, al het zal het er wel overal goed berijdbaar bijliggen tov vorig weekend... :-D
Awel ik ga die goede raad meenemen in mijne Camelback zaterdag, thanks
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

ik wil ook eens proberen te gissen herder frederik pb:paterberg ,poe : poelkapelle #-o #-o , wo: wolvenberg ,eh :etikhove ,ko: koppenberg nog 3dagen vlaamse ardennen geen regen
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Bedankt voor het duidelijke schema, Tripel-T. Voila, mijn keuze is gemaakt. De 85 km + het lusje van 8 km in het begin (van de 125 km). Dus 93 km in het totaal. =P~ Ik denk dat dit ruimschoots voldoende zal zijn. Een mens moet nog weer thuis geraken zonder in slaap te vallen achter het stuur. #-o Dat het maar vlug zaterdag is...ik kijk al een maand of twee uit naar deze tocht. :roll: Herders, alvast bedankt voor dit schitterende initiatief. Ge moet het maar aandurven om bij de eerste organisatie te kiezen voor een marathon. =D>
Post Reply