Toch simpel? je haalt dat rode stukje er van tussen? Duh!Angelo. wrote:Die maxim toch. Schitterend, ik lig hier dubbel van het lachen.dmx wrote:Hoe laat je je zadel zakken voor een technisch zone bv een heel steile afdaling , met veel wortels en rotsen ?
Look 986 Nieuwe foto's P3 & P5
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
En, wat vind je van de Fulcrum Red Metal zero wielen? Rijd er zelf ook al een paar maanden mee, werkelijk top
Vooral de lagers, die wielen lijken maar te bollen en te bollen, fenomenaal
Banden gemonteerd met latex erin?
- bert bibber
- Mountainbiker
- Gwen
- Mountainbiker
Niks tè mooi om mee te fietsen, hardcore gaan met die handel!
Schoon fietske, integrated seatpost
ik ben nog niet overtuigd...maar 't begint te komen
Bij Van Eyck in Aalst hangt er een wit zwarte versie binnen en ik moet zeggen IRL zijn ze heel mooi en strak. Zou deze alvast verkiezen boven een scale LTD of team
Die red metal zero's, zou ik nog durven onder de mijne schoppen ook. Veronderstel dat die budgetgewijs richting shimano XTR wielen of Xmax SLR gaan?
Schoon fietske, integrated seatpost
Bij Van Eyck in Aalst hangt er een wit zwarte versie binnen en ik moet zeggen IRL zijn ze heel mooi en strak. Zou deze alvast verkiezen boven een scale LTD of team
Die red metal zero's, zou ik nog durven onder de mijne schoppen ook. Veronderstel dat die budgetgewijs richting shimano XTR wielen of Xmax SLR gaan?
- madskatingcow
- Mountainbiker
Die wielen zijn echt top, maar zeg het niet verder want straks heeft iedereen zemadskatingcow wrote:En, wat vind je van de Fulcrum Red Metal zero wielen? Rijd er zelf ook al een paar maanden mee, werkelijk topVooral de lagers, die wielen lijken maar te bollen en te bollen, fenomenaal
![]()
Banden gemonteerd met latex erin?
Banden zijn idd met latex gemonteerd