8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

@ El perro : En als uwe spagetti op is dan wisselen wij van velo. Tenzij ik met de Titus kom....dan niet.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

LuckyIron wrote:
El Perro Diablo wrote:Kan er iemand in 5 woordjes uitleggen wat ne chrono juist is? (heb alle 10 de pagina's gelezen..... :oops: )Soortement van marathon?

Vermits er geen Visa cup is die dag wil ik graag meedoen, als dat nog kan?
ge gaat naar de inschrijving, ge betaald en ge krijgt een stuurbordnummerke.
Da nummerke hangt ge aan uwe fiets.

Ge start wanneer ge goesting hebt (allé, tussen de starturen natuurlijk). Ze noteren aan de start uw nummerke en vertrektijd

Ge rijdt uw eigen tempo, niet vergeten dat ge op de openbare weg zit, dus verkeerscode naleven!

aan de finish noteren ze terug uw nummerke en eindtijd.

daarna moogt ge ne spaghetti gaan eten

:bounce:
lol.

vergeet onderweg niet te genieten van het prachtige hageland, rond deze tijd van het jaar het mooist zichtbaar en best voelbaar. We doen elk jaar ons best om alle netels te verwijderen, maar ja, sommigen duiken met opzet drie meter over hun stuur om daar toch maar in terecht te kunnen komen. Tis een obbie...

@Perro : met een visa cup bedoel je een flanders cup XC wedstrijd ?
Want de hagelandse chrono zit wel degelijk in de visa chrono challenge.

Er komt zelfs een stukje van de XC flanders cup in Langdorp in ons parkoers (wij zijn dan ook de organisatoren van die XC), maar speciaal voor jullie passen het we een beetje aan zodat we de zwaarste hellingen bergop wel beklimmen, dit in tegenstelling tot de lus voor de XC :-)

Voorinschrijvingen lopen nog een tijdje, inschrijving op de dag zelf is uiteraard ook altijd mogelijk. amaj zech nie wej zech.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Bedoelde idd Flanders Cup.

Cool dude's, ik kom af, zal eens zien hoe'k mij vooraf kan inschrijven, hopenlijk is er een old timer afdeling (Master II).
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Hemd wrote:@ El perro : En als uwe spagetti op is dan wisselen wij van velo. Tenzij ik met de Titus kom....dan niet.
Nen Titus op de chrono !!!

Jiehoehaa !!!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

El Perro Diablo wrote:Bedoelde idd Flanders Cup.

Cool dude's, ik kom af, zal eens zien hoe'k mij vooraf kan inschrijven, hopenlijk is er een old timer afdeling (Master II).
jip, er zijn klassementen à volonté.
Er zou dit jaar zelfs een tandem meedoen, heb ik gehoord.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Voila, ingeskreben. :wink:
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

Iegienie wrote:
Hemd wrote:@ El perro : En als uwe spagetti op is dan wisselen wij van velo. Tenzij ik met de Titus kom....dan niet.
Nen Titus op de chrono !!!

Jiehoehaa !!!
als ik me de mijne wil bollen, zal ik'm rond mijne nek moeten hangen ... ( verkopen wil blijkbaar toch ni lukken )

al zal ne vuurdoop me mijn Nitrouske ook al ni slecht zijn zekerst .. :wink:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Zit er mij ene van de club weer mijne kop zot te maken voor den dezen en zo lang op voorhand...
Niet zo veel hm'ers maar een snel parcours....maar t'zal weer veel pijn doen :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Partnerruil in de boskes?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Partnerruil fiets = ja, partnerruil hond = nee.
Post Reply