1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aaron
Mountainbiker

Post by aaron »

't Is niet omdat mij te veel is om pakweg 1.5 km
van de startplaats geparkeerd te staan, maar
als ge aankomt na de rit en uw gerief wegsteekt
en dan nog eens 1.5 km heen en 1.5 km terug moet wandelen
om te douchen en een apres te drinken, dan kan
dat wel eens ferm ambetant zijn dat ge zo ver staat.
Grappig om te lezen wel: 125 km biken is geen probleem, maar het eindje van de auto naar de start moet zo kort mogelijk zijn.
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

El Perro Diablo wrote:Ik heb in Houffa aan een kudde Herders beloofd da'k ging komen, duzzzz.
Ik heb op een familiefeest aan een herder beloofd dat ik zou komen, duzzz :lol:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

marathon-dude wrote:
El Perro Diablo wrote:Ik heb in Houffa aan een kudde Herders beloofd da'k ging komen, duzzzz.
Ah, nu weet ik wie je bent :wink:
Tot zaterdag dan ...
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

Komt dat kogelvrij vierpotig monster dat uwe Landrover bewaakte, ook mee? Misschien mogen we die gebruiken aan de controle polsbandjes?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

jervanheg wrote:

Komt dat kogelvrij vierpotig monster dat uwe Landrover bewaakte, ook mee? Misschien mogen we die gebruiken aan de controle polsbandjes?
aaaah dat noemen ze verscherpte controle's :lol: :lol: :lol:

Massini 8)
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

jervanheg wrote:

Ik heb dat vierpotig monster ook gezien tijdens de wereldbekermanche te Houffa.Indrukwekkend beestje en vooral knap gespierd.Gelukkig aan de leiband... :wink:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik ga ook mijn MTB nog eens uit de kelder halen voor de 100 of 125 :oops:

Ben geneigd om de lichte Taurine te nemen, een Scalpel is wel comfortabeler, maar met al dat klimwerk... ?

Qua banden : Racing Ralph + Jimmy, ofwel 2x 1.8 Nobby Nic, denk beter die eerste zeker (wat breder) ?

I know, luxeprobleem...
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

IK denk wel da er rond het voetbal plein in de straatjes toch redelijk parking is :bounce: , in straatje zelf maar dan allemaal èèn kant houden [-o< en dan heb je koekkamer ook brede weg(MAAR GA ER AUB NIE WILT PARKEREN DENK AAN HUN VOLGENDE TT VOOR VOLGEND JAAR [-o< [-o< ), waar je langst bijde kanten kan parkeren tenzij er een verbod staat . Da ben ikke nie zeker normaal nie [-X , Zeker u nie parkeren op de hoofdweg schorisse ronse [-X [-X [-X ,als jullie van ninove of die streken komen rij in brakel richting oudenaarde en dan schorisse wel omleiding daar . Van N60 gewoon schorisse volgen .. DAN ZIE JE EEN BORDTJE WELKOM IN SCHUUSSE CITY =D> =D> =D> :wink: :drunk: =P~ =P~
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Gelieve de weg te volgen zoals beschreven op onze site: http://www.herdermarathon.be/praktisch.html Dit gaat jullie stukken gemakkelijker naar de start brengen. Rij je graag door kleine bochtige straatjes en/of achter tractoren dan is uw GPS uw vriend :-D

Grootste parking is héél ruim: 3.5 ha weide en maar op 700 meter van start.
I.v.m. het over en weer gaan naar douches en daarna den après: je moet niet te voet gaan, jullie kunnen de fiets gebruiken want er is een gratis bewaakte fietsenstalling.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Herder Ben wrote:
marathon-dude wrote:
Ah, nu weet ik wie je bent :wink:
Tot zaterdag dan ...

Aah, gij zijt het "zwarte schaap" zonder C'Dale!!! :lol:

@De rest van de kudde: Troyke blijft thuis, want om mijne date met Mister T niet te missen moet ik hier al om 5h vertrekken en da's nog te vroeg voor mijnheer. Die blijft bij het vrouwke in bed liggen.........
Post Reply