24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik kom wsl af voor de 55, da zal voor mij meer dan genoeg zijn. benen zijn nog niet toppie + moet 's avonds nog naar een trouwfeest, moet toch een bikke fris aan de tafel zitten hé.
Denk wel dat het een drukke bedoening zal worden dus hoop op een vlotte inschrijving en goede parkeervoorziening en nog een warme douche achteraf, ook al kom ik als 800ste ofzo als een half lijk over de finish.
Denk wel dat het een drukke bedoening zal worden dus hoop op een vlotte inschrijving en goede parkeervoorziening en nog een warme douche achteraf, ook al kom ik als 800ste ofzo als een half lijk over de finish.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wij komen ook voor de "volle" 125
zullen er al om 7uur zijn zodat we bij de 1sten kunnen starten, aankomst gepland tussen 15 en 16uur. Moe en voldaan hopelijk de finishlijn bereiken. Geen speciale attentie voor de mannen die de volle afstand gereden hebben. Nen herderstrofee
. Tis maar een grap ze jongens, weet ook als jullie iets willen geven de prijs zullen moeten optrekken
Tot zaterdag........brrrr de hemel en de hel zelfde dag open, wat ga da geven..
Tot zaterdag........brrrr de hemel en de hel zelfde dag open, wat ga da geven..
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Wat mij opvalt aan deze tocht, is het grote enthousiasme waarmee veel bikers naar deze TT uitkijken. Het is een eerste organisatie en veel organisatoren zijn blij om op hun eerste TT een beetje volk te hebben die voor de eerst reclame zorgt.
Hier begin ik al te vrezen voor een volkstoeloop. Dit zal ongetwijfeld met deze gekende sympathieke club te maken hebben. Velen verwachten dan ook veel van hen en deze TT. En eerlijk gezegd, begint het bij mij ook meer dan te kriebelen...
Hier begin ik al te vrezen voor een volkstoeloop. Dit zal ongetwijfeld met deze gekende sympathieke club te maken hebben. Velen verwachten dan ook veel van hen en deze TT. En eerlijk gezegd, begint het bij mij ook meer dan te kriebelen...
Volkstoeloop: we doen ons best: op parcours zitten de verschillende afstanden goed gespreid zodat we files hopelijk vermijden. De marathonafstanden nemen direct een andere start en komen pas na 20 km efkes met de kortere afstanden samen.Lichterveldenaere wrote:Wat mij opvalt aan deze tocht, is het grote enthousiasme waarmee veel bikers naar deze TT uitkijken. Het is een eerste organisatie en veel organisatoren zijn blij om op hun eerste TT een beetje volk te hebben die voor de eerst reclame zorgt.
Kantine is niet supergroot: zal bij de inschrijvingen misschien wat moeilijker zijn, maar voor den après verwacht ik geen problemen: de mensen gaan enorm gespreid toekomen.
We doen ons uiterste best om aan de verwachtingen van iedereen te voldoen, maar het is nog altijd voor ons de eerste keer, en we twijfelen er niet aan dat we hier en daar dingen over het hoofd gaan zien.
Heb op basis van de info in deze topic een overzichtje gemaakt van de splitsingen en bevoorradingen van de marathon afstandenHerder Frederik wrote: De 103-125 km splitsing zit enkel tussen de 1e en 2e bev.
De splisting 85 en 103 zit op 3 plaatsen:
1: tussen start en 1e bev (de 85 doet een lusje van zo'n 8 km niet)
2: tussen de 1e en 2e bev (de 85 en 125 doen een extra lus)
3: na de laatste bev (van de 85): de 103 en 125 doen een serieuze extra lus (32 km) met in die lus een extra bev, en nadien komen ze terug naar dezelfde 'laatste' bev van de 85.
http://users.telenet.be/TE_KOOP/Img/Herdertocht.gif
Ik hoop dat de link werkt, telenet websites worden hier geblokkeerd, dus kan het momenteel niet controleren.
Heren herders, klopt dit al een beetje? 't Zou leuk zijn indien de andere afstanden en de km van de lussen er ook zouden bijstaan.
Als je mij de info bezorgt, wil ik het gerust toevoegen.
Na de 4° bevoorrading kun je dus kiezen tussen nog 12km of 44km (12+32). Dan heb je voor de langste afstand dus er al 80km opzitten.
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
TripleT, ge kunt vreed goed afleiden !! Schoon gemaakt. Draai nu de wijzers om, en ge zit er *nog* dichter op.Triple-T wrote:Heb op basis van de info in deze topic een overzichtje gemaakt van de splitsingen en bevoorradingen van de marathon afstandenHerder Frederik wrote: De 103-125 km splitsing zit enkel tussen de 1e en 2e bev.
De splisting 85 en 103 zit op 3 plaatsen:
1: tussen start en 1e bev (de 85 doet een lusje van zo'n 8 km niet)
2: tussen de 1e en 2e bev (de 85 en 125 doen een extra lus)
3: na de laatste bev (van de 85): de 103 en 125 doen een serieuze extra lus (32 km) met in die lus een extra bev, en nadien komen ze terug naar dezelfde 'laatste' bev van de 85.
http://users.telenet.be/TE_KOOP/Img/Herdertocht.gif
Ik hoop dat de link werkt, telenet websites worden hier geblokkeerd, dus kan het momenteel niet controleren.
Heren herders, klopt dit al een beetje? 't Zou leuk zijn indien de andere afstanden en de km van de lussen er ook zouden bijstaan.
Als je mij de info bezorgt, wil ik het gerust toevoegen.
Na de 4° bevoorrading kun je dus kiezen tussen nog 12km of 44km (12+32). Dan heb je voor de langste afstand dus er al 80km opzitten.
1 foutje: de 103 gaat niet naar Bev 2, maar direct naar Bev 3
Ter info: De splitsingen vallen niet aan de bev zelf (uitgezonderd 4/6) maar iets erna.
Mischien een afkorting voor de bevn:
1: PB
2: Poe
3: Wo
4/6: Eh
5: Ko