24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

katrien20 wrote:Ik zal er ook zeker en vast bijzijn :bounce: :bounce: :bounce:
Mijn vooropgezet doel om de 125 km te rijden, zal ik waarschijnlijk door te weinig training niet kunnen halen. Het zal de 85/100 worden, denk ik...
Maar om van de mooiste stukken te kunnen genieten, zal ik tot aan de 3de bevoorrading de 125 km volgen. En dan kan ik nog kiezen voor de 65/80/100/125.
Ik vrees dat de wind ook één van de grootste spelbrekers zal worden. #-o
Maar in het stralend zonnetje zal het zeker en vast genieten zijn!

Tot dan!!!
ah ons Katrientje is er ook weer se, goed hersteld ???
dat is nog een goed gedacht se om de 125 te rijden tot de 3de drankstop, ga ik aan mijne copain es voorleggen, hij plande de 85 te doen ( al klimt em beter dan ik ).

Massini 8)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

katrien20 wrote:Ik zal er ook zeker en vast Maar om van de mooiste stukken te kunnen genieten, zal ik tot aan de 3de bevoorrading de 125 km volgen. En dan kan ik nog kiezen voor de 65/80/100/125.
Katrien, dan zal je waarschijnlijk toch meer km hebben. Veronderstel dat je de 125 volgt tot de derde bevoorrading en daarna de 80 volgt, hoeveel km heb je dan in werkelijkheid?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Herders : Zal er ook een routekaart aan de inschrijving hangen???

Ik ben van plan om mee te starten met de forumbende en iedereen heeft het over die 125 km.
Nu zit ik toch wat te twijfelen over die afstand.Ik ga in ieder geval proberen zo lang mogelijk mee te gaan maar hoe meer kilometers,hoe meer die ook gaan wegen en dan kan elke mentale steun welkom zijn als je zolang mogelijk in groep rijdt en blijft.

Maar stel nu dat het me toch niet lukt,moet ik ook afslaan.Nu heb ik hier al vernomen dat de splitsing voor de grootste 2 toeren eerder in het begin zit.Vandaar dat een routekaart met de splitsingen al wat meer duidelijkheid kan scheppen.

Als ik die 125 haal,dan heb ik zeker mijn MTB-grens een heel stuk verlegt.Nu,de moraal is er en we gaan ervoor!!!!
westflutn
Mountainbiker

Post by westflutn »

Zal samen met pompierke eveneens starten voor de 125 km!
Doseren zal zeker nodig zijn voor deze rit. Ikzelf ben, behalve Ingooigem, nog nooit in de streek komen biken. Het zal dus van start tot aankomst genieten worden van deze omgeving! 8)
Ben trouwens niet van plan om aan te komen met minder dan 125 km op de teller, want daarvoor komen we nu net naar Maarkedal :-D :bounce:

Tot dan!!!
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Wij komen ook af met een delegatie, afstand nog te bepalen wordt
waarschijnlijk de 85km moet om 15u terug thuis zijn .

grtzz,
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Massini wrote:
katrien20 wrote:Ik zal er ook zeker en vast bijzijn :bounce: :bounce: :bounce:
Tot dan!!!
ah ons Katrientje is er ook weer se, goed hersteld ???

Massini 8)
@Fritsie : je hebt pb
Last edited by katrien20 on Thu 22 May 2008 08:00, edited 1 time in total.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

'k Heb zo de indruk dat deze tocht zal uitgroeien tot een echte "klassieker". De verwachtingen zijn alleszins hoog gespannen, maar ik ben ervan overtuigd dat het een topper wordt. 8) 'k Verlang al tot zaterdag...verlangen om af te zien, 't is toch niet normaal. #-o
Wanneer vertrekt de forumgroep? Toch vermoed ik dat het niet zo wijs is om mee te rijden indien het tempo te hoog ligt. #-o Een eigen ritme lijkt me verstandiger. :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

bericht aan de mannen/vrouwen die een gps gebruiken ; is het mogelijk na de rit het parcours door te sturen in Jpeg ??? kwestie dat ik nog zou weten in welke bossen en etc. we allemaal hebben gezeten.

@Massini : aanpassing : beter rijden tot de 4de bevoorrading en dan de 80volgen (nog laatste 12 km)
Mijn kwetssuur is al veel beter. Bedankt hoor! Tot zaterdag!!!
alvast bedankt
@ Katrien20 ; op hoeveel km's kom je dan uit ongeveer ??

Massini 8)
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

ik ga proberen, om 7u30 te starten ben wel nog nie zeker hoeveel km :oops:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Nog 4 dagen en de tt hemel gaat open :bounce: =D> , boven de vlaamse ardennen al twee dagen zon en droog =D> =D> . Da ziet er goed uit =D> , blij da katrientje er weer is :bounce: :bounce: forumbikers we gaan een goed apre ke houden he :drunk: :drunk:
Post Reply