24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Het verslag van onze laatste verkenning kan nu ook op de site gelezen worden: http://www.herders.be/verslagen/2008/0517.html
Tot zaterdag!
Tot zaterdag!
[quote="zwiebertje"]Voor diegenen die avontuurlijk en een beetje technisch zijn aangelegd zijn zou ik aanraden voor de 85 of de 125 tekiezen!
Hier heb je nog een extra bos-stuk bij dat in de 103 niet zit,een zeer mooi stuk als je het mij vraagt,met de nodige hm gratis!
quote]
Dus, als ik het goed begrijp is het interessanter de 85 km te rijden in plaats van de 103?
Hier heb je nog een extra bos-stuk bij dat in de 103 niet zit,een zeer mooi stuk als je het mij vraagt,met de nodige hm gratis!
quote]
Dus, als ik het goed begrijp is het interessanter de 85 km te rijden in plaats van de 103?
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Elke extra afstand biedt iets meer. Op de 85 zit er idd een stuk in die in de 103 niet zit, maar omgekeerd zit er in de 103 een veel groter stuk die in de 85 niet zit.Fritsie wrote: Dus, als ik het goed begrijp is het interessanter de 85 km te rijden in plaats van de 103?
Ons doel was: hoe groter de afstand, hoe spectaculairder! De spectaculairste klim zit in de 103 en 125km: een helling van meer dan 35% (noem het "de Herderberg", of "het beest"), ik schat dat amper 1% hem boven rijdt zonder afstappen en ik weet dat 0% hem ooit al geprobeerd heeft. We zullen u de kans geven boven uw naam te vermelden in een "herder-klim-register"
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ook nog op te merken is, dat alleen de 103 en de 125 km een extra spectaculaire start
aanbieden gedurende de eerste 5 km!

aanbieden gedurende de eerste 5 km!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ik zal er ook bij zijn! Start zeker met de 125km in gedachten,en ben er van overtuigd deze ook uit te rijden,op 'gemakske want 'k heb de ganse dag tijd.Dozeren,dozeren,dozeren.....en velen kunnen dit aan.
Drinken,drinken,drinken,......en velen kunnen dit aan.
Eten,eten,eten,.......... en velen kunnen dit aan.
Genieten,genieten,genieten,...en velen kunnen dit aan.
Smeren tegen 't zonneke...want ze zal uuuuuuren stralen,
Drinken,drinken,drinken,......en velen kunnen dit aan.
Eten,eten,eten,.......... en velen kunnen dit aan.
Genieten,genieten,genieten,...en velen kunnen dit aan.
Smeren tegen 't zonneke...want ze zal uuuuuuren stralen,
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Ik denk er serieus over om ook eens over de provinciegrens te gaan. Ichtegem is nochthans dicht bij de deur, maar het parcours kan de vergelijking niet doorstaan met dat van jullie.
Moet nog effe afwachten wat mijn copain ervan denkt. We zijn eigenlijk nog maar net begonnen om de conditie aan te scherpen.
Zal hoe dan ook max 56km worden, want heb familiale verplichtingen 's middags. 
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Dzu kan er niet bij zijn mag een tijdje niet rijden last van een liesblessure
deze stond al lang op mijn verlanglijstje 
Ik zal er ook zeker en vast bijzijn
Mijn vooropgezet doel om de 125 km te rijden, zal ik waarschijnlijk door te weinig training niet kunnen halen. Het zal de 85/100 worden, denk ik...
Ik vrees dat de wind ook één van de grootste spelbrekers zal worden.
Maar in het stralend zonnetje zal het zeker en vast genieten zijn!
Tot dan!!!
Mijn vooropgezet doel om de 125 km te rijden, zal ik waarschijnlijk door te weinig training niet kunnen halen. Het zal de 85/100 worden, denk ik...
Ik vrees dat de wind ook één van de grootste spelbrekers zal worden.
Maar in het stralend zonnetje zal het zeker en vast genieten zijn!
Tot dan!!!
Last edited by katrien20 on Thu 22 May 2008 08:00, edited 2 times in total.