24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Maak je zeker geen zorgen. Tijdens onze verkenningen blijven we regelmatig eens "spelen" in de bossen om te zien wie waar allemaal boven geraakt. Zaterdag lag het overal nat en dat maakt het natuurlijk iets moeilijker. Maar straks komt hier nog een verslagje van Levi met alle nodige uitleg en bevindingen ...El Baelos wrote:Hmm, als jullie dat korte, steile klimmetje op de foto's al niet op raken, heb ik al een sterk vermoeden waar ik op m'n gezicht zal gaan...
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
@Ilya: Die splitsing vind je al tussen de 1e en de 2e bevoorrading, daar verkennen de zware jongens iets meer het oosten.Illya wrote:waar zit de splitsing van de 103 en de 125 ergens ?
@Trekker: Wat je kan doen om aan 70 km te geraken: volg de 103-125km tot aan de 1e bevoorrading en daarna weer de 56, dan doe je een extra lusje die duivels schoon is, geloof me. Het zal iets minder dan 70 zijn (ik denk een 65 tal)
We konden ook nog een extra afstand gemaakt hebben (in feite nog 25 extra afstanden), maar we hadden er al 5, en dat leek ons voldoende.
Kun je later dan nog voor een kortere afstand kiezen of is het alles of niks?Herder Frederik wrote:@Ilya: Die splitsing vind je al tussen de 1e en de 2e bevoorrading, daar verkennen de zware jongens iets meer het oosten.Illya wrote:waar zit de splitsing van de 103 en de 125 ergens ?
Een klein overzichtje van de splitsingen zou inderdaad wel interessant zijn.kenny wrote: Misschien aangeven hoe groot iedere lus is, zodat iedereen zijn eigen afstand kan samenstellen. Rekkem werkt met zo'n systeem. Nuja, voor dit jaar is dit voorstel waarschijnlijk te laat, want daar kruipt denk ik wel wat werk in.
Ben van plan om voor de 125km te vertrekken maar heb toch wel mijn twijfels of de conditie goed genoeg is. Het einde zal ik wel halen maar 'k wil ook niet als een half lijk of in het donker aankomen.
Dit jaar al 2400km op de teller maar nog maar 2 lange tochten gedaan:
Van Petegem Classic (koersfiets) 155km en Merelbeke 90km 2 weken terug. Voor de rest vooral tochten van 30-40km naar 't werk.
Last edited by Triple-T on Mon 19 May 2008 12:38, edited 1 time in total.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
De 103-125 km splitsing zit enkel tussen de 1e en 2e bev.Triple-T wrote:Kun je later dan nog voor een kortere afstand kiezen of is het alles of niks?Herder Frederik wrote:@Ilya: Die splitsing vind je al tussen de 1e en de 2e bevoorrading, daar verkennen de zware jongens iets meer het oosten.Illya wrote:waar zit de splitsing van de 103 en de 125 ergens ?
Een klein overzichtje van de splitsingen zou inderdaad wel interessant zijn.kenny wrote: Misschien aangeven hoe groot iedere lus is, zodat iedereen zijn eigen afstand kan samenstellen. Rekkem werkt met zo'n systeem. Nuja, voor dit jaar is dit voorstel waarschijnlijk te laat, want daar kruipt denk ik wel wat werk in.
Ben van plan om voor de 125km te vertrekken maar heb toch wel mijn twijfels of de conditie goed genoeg is. Het einde zal ik wel halen maar 'k wil ook niet als een half lijk of in het donker aankomen.
Dit jaar al 2400km op de teller maar nog maar 2 lange tochten gedaan:
Van Petegem Classic (koersfiets) 155km en Merelbeke 90km 2 weken terug. Voor de rest vooral tochten van 30-40km naar 't werk.
De splisting 85 en 103 zit op 3 plaatsen:
1: tussen start en 1e bev (de 85 doet een lusje van zo'n 8 km niet)
2: tussen de 1e en 2e bev (de 85 en 125 doen een extra lus)
3: na de laatste bev (van de 85): de 103 en 125 doen een serieuze extra lus (32 km) met in die lus een extra bev, en nadien komen ze terug naar dezelfde 'laatste' bev van de 85.
we hadden gedacht om zo'n lussensysteem te introduceren zoals gezegd, maar verkozen het toch simpel te houden. Als ik nog de tijd vind om de afstanden tussen de bevoorradingen op te lijsten zal ik dat zeker doen.
Ik zeg er wel bij dat het een reusachtig karwei is om een TT van deze omvang te organiseren. Maar voor de forumenaars doen we graag ietske extra
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Voor diegenen die avontuurlijk en een beetje technisch zijn aangelegd zijn zou ik aanraden voor de 85 of de 125 tekiezen!
Hier heb je nog een extra bos-stuk bij dat in de 103 niet zit,een zeer mooi stuk als je het mij vraagt,met de nodige hm gratis!
Later kan je nog inkorten als het te zwaar dreigt te worden of als je wat vroeger op den aprés wilt aankomen!
Heb zaterdag een pijltje zien hangen van de rit van Brakel, denk ik,t'is dus mogelijk dat er een stukje van inzit?
Hier heb je nog een extra bos-stuk bij dat in de 103 niet zit,een zeer mooi stuk als je het mij vraagt,met de nodige hm gratis!
Later kan je nog inkorten als het te zwaar dreigt te worden of als je wat vroeger op den aprés wilt aankomen!
Heb zaterdag een pijltje zien hangen van de rit van Brakel, denk ik,t'is dus mogelijk dat er een stukje van inzit?