Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

konijninbos wrote:Awel , ne gewone .... berlingo :-D
Nooit gedacht dat ik ooit in een camionette zou rijden
Mijn grootste blunder de afgelopen jaren is dat ik mijn Berlingo heb verkocht...
En mijn huidig auto van 3jaar inleveren geeft een te groot verlies,
anders stond hier terug een camionette.

F*ck society en uiterlijk vertoon,
deur open -> fiets erin -> deur dicht
Extra voordeel:
je hebt een kleine kleedkamer,
je bikes staan vergrendeld en op slot (en bij een "gesloten" camionette ook nog eens uit het zicht)

hoe mooi kan het leven zijn ;)
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

kenny wrote:
Pashley 24Mhz wrote:Mijn vervoermiddel samen met een van mijn vorige bikes... Langs achteren nog wat verfraait met stickers van onderdelen die op men bikes zitten... oa Fox, SramX.0, Oakley, Troy Lee Design...

Image
Ik heb dezelfde, maar van mij is het een lichte vracht. Met getinte ruiten en met stickers van Endorfin, Rohloff en de Forumbikers. Ik wou niet dat er iemand in kon kijken.
Heb ik ook aan gedacht, maar omdat ik alle 5 mijn zitplaatsen regelmatig gebruik, toch maar voor deze gegaan... Ik ben wel aan het overwegen om hem zo donker mogelijk te laten blinderen zodat je niet altijd ziet wat er in ligt want er ligt daar regelmatig een serieus kapitaal aan dh of xc bikes in...
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Zou er dan ook de stickers afhalen. :wink:
Timmeh
Mountainbiker

Post by Timmeh »

hier gebruiken we een nissan primastar of een mercedes sprinter 311.
in uitzonderlijke gevallen eens men gewone, auto een renault laguna break maar wel met trekhaak en fietsrek aangezien men koffer altijd vol ligt met allerhande brol #-o
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Mijn vervoer,

Image
Jolle
Mountainbiker

Post by Jolle »

Image

In de grijze krijg ik niks in van fietsen, en de witte die er voorstaat is wa belachelijk voor 1 of 2 fietskes he. :drunk:
De Seat Toledo Sport heeft sinds vorig jaar een trekhaakske maar ik heb nog geen fietsdrager omdat we in ons gezin 4 fietsen hebben die er op moeten. Die blijken nogal duur voor 4 stuks #-o
steve
Mountainbiker

Post by steve »

zijn aan't wachten oponze viano mercedes , moesten hem al hebben maar is voor eerst daags, vorige was een x3, weg wegens te klein
wegens familie uitbreiding, 2de zoon erbij,
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

_alain_ wrote: F*ck society en uiterlijk vertoon,
deur open -> fiets erin -> deur dicht
Extra voordeel:
je hebt een kleine kleedkamer,
je bikes staan vergrendeld en op slot (en bij een "gesloten" camionette ook nog eens uit het zicht)

hoe mooi kan het leven zijn ;)
inderdaad,
ga overal naartoe met men ford focus clipper, zetels plat bike(s) erin en gaan, nadien omkleden in de koffer, vuile bike erin en terug naar huis. na enkele maanden wel eens efkens stofzuigen :lol:

ik heb hier wel zo'n ding met spanbanden hangen om men bike op de koffer te hangen, maar ge moet eens proberen om daar nen epic op te krijgen #-o niet te doen.

Vroeger was ik wel wat fragieler op men auto maar sinds ik twee bengels heb is dat rap voorbij gegaan, dus een kraske of deukske meer of minder kan me echt niet interesseren
occ
Mountainbiker

Post by occ »

steve wrote:zijn aan't wachten oponze viano mercedes , moesten hem al hebben maar is voor eerst daags, vorige was een x3, weg wegens te klein
wegens familie uitbreiding, 2de zoon erbij,
Awel ge gaat het u niet beklagen :wink:
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

Image
Image

vw Caddy, speciaal aangschaft in functie van de sport :-)
Post Reply