Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Heb nog nooit zoiets gebouwd, maar het moet voor alles een eerte keer zijn. Zal eens nadenken waar we best kunnen afspreken. In het bos zelf kan wel, maar op dat moment is het vrij druk en zijn de hoofdwegen afgesloten. Laat wel iets weten.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

fille wrote:Creatieve mannen! En jullie hebben precies nog al van die dingen gedaan.
Lijkt mij allemaal wel plezant.

Japs, aangezien gij van de streek bent, waar spreken we af, en hoe laat?
(ni té vroeg hé, eerder een uur of 10)
een uur of 10 ??? zo vroeg !! :lol:

ik heb ooit al is 1 keer een bridge en een teeter totter gebouwd, ma was wel me volledige planken, ni allemaal die halve boomstammekes
fille
Mountainbiker

Post by fille »

@japs, als het maar niet te moeilijk is om te vinden, ben nog nooit aan die kanten geweest.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Toch effe vraagje, wat verwachten jullie precies? Een lange tocht? Of meer technische dingen om eens wat bij stil te staan? Kan wel een route uitstippelen van laat ons zeggen 30km met daarin wat technische dingen die we een paar keer kunnen doen. Misschien eens kijken of ik deze week al iets North Shore achtigs in elkaar kan steken op die plaats. Zeg maar wat jullie zo'n beetje in jullie hoofd hadden. Ik neem aan dat de fysiek geen probleem zal spelen (want echt vlak is het hier niet). Als er trouwens nog andere kandidaten zijn, laat maar van je horen.
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Blijft mij allemaal gelijk, als het maar fun is! Moet wel eerlijk toegeven dat de conditie niet optimaal is, een jaartje gesukkeld met een en andere blessure. Een dertig km met technische stukjes zal nog wel lukken, lijkt mij trouwens geen slecht voorstel!

Ps : kent gij castor van mountainbike.nl ? renier?
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

fille wrote:
Ps : kent gij castor van mountainbike.nl ? renier?
Ja. Nog niet in 't echt gezien, maar ken hem wel. Ben eigenlijk meer vertrouwd met mountainbike.nl dan met mountainbike.be
Ook al 2 clinics met hen meegedaan. Was de moeite. Die heeft (had?) ook een Slayer, maar rijdt nu meer met zijn Bullit. Wel al tijdje niet gehoord.
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Ken hem ook niet persoonlijk, maar ben bij hem veel te weten gekomen over de slayer. Van hem ook eens gehoord dat gij nen heckler had. Moest ik kunnen kiezen, had ik waarschijnlijk ook eentje gekocht. Maar voor de slayer had ik een mooier prijsje (en enkele upgrades), de heckler was mij net iets te duur.
Toch een klein wereldje niet?

wat zijn "clinics" trouwens?
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Een clinic is een soort 'les' dat je krijgt. Zaterdag hele dag rijden met Bas van Dooren en Karst Zijlstra in groep. Regelmatig stoppen om bepaalde oefeningen te doen, of technisch moeilijke passages in te oefenen. Wel leerrijk. Zondag vrij rondrijden in groepjes. Wel de moeite. Kijk eens op www.mountainbike.nl onder bikersdagen of zo. In maart en april geloof ik gaan er weer door. Maar beperkt aantal plaatsen.
Wat de 15e betreft, plaats van afspraak. Wat gedacht van de parking van het Gravenhof? Of de kerk kan ook. Ik zou zeggen kom naar bij mij thuis, maar mijn ouders staan niet echt te springen om weer eens een bende mtb'ers op te vangen. :p
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Daar kan ik in komen. Parking granvenhof is goed, tegen 10u30 ?
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

OK.
Dus 15 februari, 10.30u parking Gravenhof.
Andere liefhebbers ook steeds welkom. Moest het nu die dag echt superslecht weer zijn (ik spreek niet over wat kleine buitjes, maar echt veel regen en hevige windstoten zoals nu) dan spreken we een andere keer af, maar hopelijk niet, want ik kijk er al naar uit.
Post Reply