17/05/08 Aalter-Lotenhulle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Het ziet er redelijk uit buiten, vertrek binnen een 10 tal minuutjes om tegen 07.30 te starten :lol:
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Parcours ligt er goed bij, gezien de weersomstandigheden.
Slechts een tweetal stroken liggen er heel zwaar bij.
Voorlopig zijn er al een driehonderd moedigen gestart!
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Prachtige tocht =D> =D> =D>
De 65 ( 68 ) km tocht gereden, goed uitgepijld prachtige stukken waar je anders nooit komt.
Ook het weer viel best mee, niet koud en geen stortvlagen, dat beetje regen nam ik er graag bij, zo was het parcours ook wat technischer.
Was ik content da 'k in lange broek gestart ben zeg, er zijn er die rode kuiten zullen hebben :lol:

Bedankt aan die mannen van de organisatie die mij hebben geholpen om men auto gestart te krijgen.
Platte batterij , lichten laten branden :oops: #-o
Last edited by elji on Sun 18 May 2008 19:06, edited 1 time in total.
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Zeer speciaal parcourske!!! =D> .....Ik herinner mij een pamflet: "Heb respect voor de landbouwer, rijd in het spoor". Awel , 400m voor dit traject in het drijfzand kwam ik een boer tegen en hij riep tegen me; "gender est hiel lastg zenne". Hij had dus voorkennis van zaken. Naderhand lijkt het me of dat dien landbouwer zamen in een complot zat met de organisatie!!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Waw(a) , wat een lekker stuk !!
Gezien de streek een mooie TT, gestart met een hoopje forumbikers (terriliens in de volksmond). Op het gemakske genoten van de vele privé(bos)passages en het gezelschap.
Na de 3de bevoorrading ging het tempo de hoogte in en het oerbos ingedoken met de cowboy en Gp. In een poging samen met de Cowboy Gp een beetje aan z'n voeten te kietelen 2x maal onderuit gegaan in het gladde ,maar zachte bosje maar telkemale weer kunnen aansluiten en met z'n 3 naar de meet gebold . Een mini-aprèstje en op tijd aangekomen op de voetbal met yoghurt . 't Is geen garnalensalade maar toch al mijn punten !
Proficiat aan de organisatie , enkele nieuwe stukken waren heel goed en heel wat werk in gestopt.
Tot de volgende.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Was een zalige tocht met vele technische bos passage's,singletracks wat dreven,veldwegels alles was tamelijk goed te doen juist dat stukje voor de 2e bevoorrading rond dat meerke dat lag zwaar :oops: de parcour bouwers hebben hun werk heel goed gedaan vooral de prive stukken waren meer dan goed,aanduiding met de off road zone's =D> de drie bevoorradingen waren =D> naar het laatste toe het oerbos was nog een geestig boske en de regen tja dat moet je erbij nemen,afspuitstand,douche geen klagen dan nog een booke met kaas,gekapt+nog 4 yoghurts kregen en dit voor €3
had 67 km op de teller
conclusie prima organisatie ben benieuwd voor de volgende keer =P~
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Jadadde, goedlopend zei hij... De regen van vannacht maakte dit de eerste wintertocht van deze lente #-o #-o #-o

Enfin, ons wreed geamuseerd eerst met een grote groep en aan de meet gekomen met de "creme" van de forumtrein ( :roll: hum-hum :roll: ). Allemaal weer bedankt voor het leuke gezelschap.

Een korte apres later naar huis gereden, waar de zon verdorie is beginnen schijnen en waar ik mijn verslagje heb geproduceerd.

Meer moet dat allemaal niet zijn.
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Vandaag ook de 65 km (die er 68 bleken te zijn) gereden.

Toch wel een klassieker. 31 (lange) offroad-stroken. Stuk voor stuk mooie stroken, o.a. strook 26 (bosje met aangelegd parcours afgebakend met boomstammen -> zeer puik werk) ; strook 17 (zeer lastige strook net voor 2de bevoorrading) ; strook 4 (oerbos) ; enz ...

Rest (bepijling, bevoorradingen, douches, ...) was ook dik in orde.

Lotenhulle, tot volgend jaar !!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze morgen was ik ook één van dat zootje forumbikers die in het groepke is gestart.Hele mooie toer weer (tja,ik val ieder jaar in herhaling),met als uitschieter de privébossen en zeker dat aangelegd parcourske in een bosje waar een eerste opschriftje stond van "waw,wat een lekker stuk".Na 50 km was de pijp stilletjesaan aan het doven terwijl een drietal nog een tandje bijstak.Zo samen met traxer over de meet gebold.Hele mooie variatie van off-roadstukken (de nieuwe lus is zeker een pluspunt),3 heel goeie bevoorradingen,goeie bepijling en zoneborden.
Der valt weer niets negatiefs over te zeggen.

wawa,bij deze moet ik ook nog iets opbiechten en wil ik me verontschuldigen als er problemen zouden optreden met een landbouwer.
Bij de tweede vedoversteek waar jullie een mooie in en uitrit hadden gemaakt heb ik niet het aangeduide spoor gevolgd,maar het spoor van de tractor die wel heel goed berijdbaar was.Toen ik midden het land zat zag ik dat er nog maar gezaaid of geplant was.Nu heb ik mooi het tractorspoor gevolgd en goed gekeken of ik geen schade aan de groenten heb aangericht.Dus,mijn excuses indien er problemen zouden opduiken.
De reden had eigenlijk een beetje met de eerste strook te maken waar de in en uitrit amper berijdbaar waren maar het tussenstuk wel.
Beloofd dat ik het niet meer zal doen. :oops: :oops:

Het enige wat ik nog wil weten van de forummers hier is :
Wie heeft er ook nog zo'n jeuk aan zijn (scheen)benen????
De netels hebben mijn bloed alvast weer wat sneller laten stromen. :wink:

Nogmaals =D> =D> =D> aan de organisatie en het geleverde werk en 100% zeker tot volgend jaar (Gelijk wel datum hij valt)
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

schoon en vettig parcourke!! #-o

bedankt voor de talrijke fans! :lol:
Post Reply