Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

=D>

We zouden voor de 100km

Het plan was om zaterdag reeds naar ginder te gaan en logeren in een budgetvriendelijk hotel in Houffalize nl http://www.olfossedouth.com/htm_nl/index.php
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:=D>

We zouden voor de 100km

Het plan was om zaterdag reeds naar ginder te gaan en logeren in een budgetvriendelijk hotel in Houffalize nl http://www.olfossedouth.com/htm_nl/index.php
Wanneer gaan we nu eens inschrijven, straks zijn ze met alle plaatskens weg en moeten we nog in den bos slapen. Dat heeft natuurlijk misschien ook wel iets maar lijkt me niet echt comfortabel :lol:
Nog wat trainen Jakke en de 100 moet zeker te doen zijn, morgen de 80 in Asse (allé das toch de bedoeling).
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

jawade zeg zo ne tocht daar in Asse =D> alles was dik in orde lag er heeeel vettig bij wat het allemaal nog wat technischer maakte ik heb er veel zien onderuit gaan vandaag #-o waren pittige beklimmingen bij en mooie afdalingen =D> toch maar de 57 km gedaan na opgave van mijn twee kompanen de eerste na 32 km en de tweede na 50 km was wa veel onderuit gegaan en op het laatste nog is goe in de prikkeldraad gehangen #-o zonder veel erg gelukkig =D>
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:jawade zeg zo ne tocht daar in Asse =D> alles was dik in orde lag er heeeel vettig bij wat het allemaal nog wat technischer maakte ik heb er veel zien onderuit gaan vandaag #-o waren pittige beklimmingen bij en mooie afdalingen =D> toch maar de 57 km gedaan na opgave van mijn twee kompanen de eerste na 32 km en de tweede na 50 km was wa veel onderuit gegaan en op het laatste nog is goe in de prikkeldraad gehangen #-o zonder veel erg gelukkig =D>
Ja Gunther wat was dat jong gisteren, nog niet te veel meegemaakt. Dat bolde nergens van gene meter, en die lange stukken door die pas omgeploegde maisvelden en aardappelvelden waren serieus de moeite hé. Dat technisch stukske dat ze ingevoerd hadden vond ik gewoonweg schitterend, was precies of we reden ergens in de ardennen, dennebossen, korte klimmekens, afdaling over boomstronken enkel de rotsen ontbraken. =D> Ik moet zeggen dat het zeeer zwaar was dit tochtje en ben nlij dat ik niet alleen zo heb afgezien
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Jakke is ingeschreven :bounce: =D>
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:Jakke is ingeschreven :bounce: =D>
Ikken ook!! :bounce:
't Is te hopen dat ik het overleef :drunk:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag de herdersmarathon gereden #-o het waren nog 5km meer dan beloofd zodus 130km a.u.b amaai mijn gat :lol: av van 17.2 was op km 100nog 18.2 daarna serieuse klop van diene voorhamer gekregen #-o hm was volgens de site 2400 mannen op forum spreken van 2000hm.Was wel schitterend georganiseerd =D> Tot later nog is ,nu paar dagen recuperatie
Last edited by laagvlieger on Sun 25 May 2008 10:10, edited 1 time in total.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

=D> goed gereden laagvlieger, ik neem een weekje rust voor ik er weer in vlieg :lol:

Den Eagle en ik zijn ook ingeschreven ver den houffamarathon zijn we met 6 man =D> is al een leuk treintje =D> en hopelijk halen we met zijn zessen de aankomst hé :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Wij zijn gisteren den Bloso van Sint-Amands gaan rijden met heen en weer toch bijna 70km op de teller. Leuk tochtje voor hier in de buurt.

@gun :de aankomst zullen we wel halen maar of het dan nog een treintje zal zijn ?? #-o :P

Ik ga eens kijken voor't hotel hé ... ik laat je nog iets weten :bounce:

Goed gereden laagvlieger ... zwaar tochtje mij dunkt !
steve
Mountainbiker

Post by steve »

wij eindelijk iets gevonden voor gans de familie vertrekken de vrijdag al

ik doe 70km in houffalize

en ik ben van evergem nabij gent
Post Reply