07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik ga me tevreden stellen met de 100 km. Heen en terug met de bike zit ik dan ook op een goei 120 km. Starten in Geraardsbergen of Nederhasselt, allebei op een boogscheut van waar ik woon...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ook al ingeschreven voor de 130 km, zal mijn derde keer zijn dat ik deze afstand ga rijden.
de andere 6 keer de 100 km gereden, vertrek is denderhoutem - haaltert tot hiertoe.

Massini 8)
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Voila ook net inschrijvingsformulier verstuurd; De startplaats zal net zoals vorig jaar Zottegem worden (waar ze vorig jaar overheerlijke bbq worstjes hadden) Tot dan
juge
Mountainbiker

Post by juge »

In Welke richting gaat de regiotour dit jaar?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Bloofy wrote:In Welke richting gaat de regiotour dit jaar?
this way up http://www.routeyou.com/route/view/2380 ... -100-km.nl

na Denderhoutem volgt Erpe-Mer-SLH-Zotttegem.........

massini 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Massini wrote:
Bloofy wrote:In Welke richting gaat de regiotour dit jaar?
this way up http://www.routeyou.com/route/view/2380 ... -100-km.nl

na Denderhoutem volgt Erpe-Mer-SLH-Zotttegem.........

massini 8)
zou die route ook op gps bestaan? Hmmm...
sensaboy
Mountainbiker

Post by sensaboy »

ik ga ook aanwezig zijn voor de 100 km :-) is een mooie tocht en niet overdreven zwaar
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Voila, nog net op het laatste nippertje de voorinschrijving doorgemaild. Op de kalender stond 28 mei, maar blijkbaar was 25 mei de laatste dag. #-o Ingeschreven voor de 130...naar het schijnt is deze tocht niet zo zwaar als die van de Herders. Hopelijk is hij even mooi...
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

net als vorig jaar zal ik er terug bij zijn. twijfel nog tussen de 100 en 130. sta daags nadien aan de start van de 1/4 triathlon van eau d'heure dus kan ik beter kiezen voor de mindere afstand kwestie van een beetje fris te zijn de dag nadien. dus waarschijnlijk net als vorig jaar de 100km. dat was m'n allereerste marathon en zat toen stukkapot. Ondertussen hebben we er al een 6-tal achter de rug van +100km dus het gaat de goeie kant op. starten in nederhasselt,

tot dan,

superschoep :evil: :evil:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

al een tijdje ingeschreven voor de 130 km, als het even goed gaat als de herders marathon voorbije zaterdag dan komt alles in orde.
de regiotour is eerder een aaneenschakeling van de bloso routes die de streek te bieden heeft.
zeker zo zwaar niet als de herder mx.

Massini 8)
Post Reply