07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Rock Rider
- Mountainbiker
07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen
Post by Rock Rider »
Misschien een beke vroeg, maar hij is er weer...
De Regiotour...
Heb mij deze morgen ingeschreven voor de 130 km... Na 2 jaar de 100 is het dit jaar de 130 km...
Site met meer info
De Regiotour...
Heb mij deze morgen ingeschreven voor de 130 km... Na 2 jaar de 100 is het dit jaar de 130 km...
Site met meer info
Last edited by Rock Rider on Thu 29 May 2008 10:01, edited 1 time in total.
- Gwen
- Mountainbiker
Had me vorige week ook ingeschreven, nu blijkt dat we de 6de juni vetrekken naar de Ventoux
Hoogtemeters zullen we dan maar gaan halen in de Vaucluse hè dat weekend
Wel spijt dat ik niet kan meedoen, is samen met de RVV traditionele rit waar we met ne man of 10 altijd starten en waar den après meestal eindigt bij 't Peken in Outer
Enjoy, hopelijk beter weer dan vorig jaar!
Enjoy, hopelijk beter weer dan vorig jaar!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Tegen de middag was het mooi weer, maar 's morgens hebben we nog regen gehad. Bij de eerste bevoorrading moesten we schuilen onder de weinige tentruimte.TJ! wrote:Als ik me ni vergis, was 't vorig jaar schitterend weer...Gweñito Gafotas wrote:Enjoy, hopelijk beter weer dan vorig jaar!
Normaal gezien dit jaar voor de derde keer aanwezig en hopelijk even leuk als de vorige keren. Afhankelijk van de beentjes en het weer zien we wel of het derde keer goede keer wordt voor de 130.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hier van 't zelfde gedacht...Lichterveldenaere wrote:Normaal gezien dit jaar voor de derde keer aanwezig en hopelijk even leuk als de vorige keren. Afhankelijk van de beentjes en het weer zien we wel of het derde keer goede keer wordt voor de 130.TJ! wrote:Als ik me ni vergis, was 't vorig jaar schitterend weer...Gweñito Gafotas wrote:Enjoy, hopelijk beter weer dan vorig jaar!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Vorig jaar de 100 gereden, dus ben ik het aan mezelf verplicht om dit jaar de 130 te rijden