24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

tja swannie da tezien voor welke afstand je komt, als je voor de 100 EN 120 KM kweet nie ze . Der zullen veel zijn die hun gaan mispakken ,op de grote
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

kadeetje wrote:tja swannie da tezien voor welke afstand je komt, als je voor de 100 EN 120 KM kweet nie ze . Der zullen veel zijn die hun gaan mispakken ,op de grote
den 125 km natuurlijk, kga geen 130 km met den otto rijden om dan een tt'ken van 40 km te doen e :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Swannie wrote:de zondag in de zetel??? [-X gaan 'los'rijden op den 110 km in Wolfsdonk 8)
Daar ben ik intussen ook al voor ingeschreven. Kben dus niet de enige die de dubbel aangaat =D> =D> :drunk: (o)
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Bulls Biker wrote:Mooie beschrijving van alle trajecten op de site! Alvast proficiat aan de Herders, want ik twijfel er niet aan dat deze tocht fantastisch zal zijn!

Tot 24 mei...
Duidelijk de signature van opperherder Frederik.
Het klein smeerlapke heeft het zo omschreven dat ik steeds ongeveer weet langs waar we rijden, maar ook net niet... :-?
En ik denk dat ik de streek toch wel goed ken.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Kom de vrijdagavond terug van reis dus hopelijk kan ik goed slapen ,zodat ik zaterdag fit sta hopelijk

ik wou de 103km proberen ,maar dat zal toch te zwaar zijn denk ik zeker mits ik 12h autorijden in de benen zal hebben

Dus de 85 maar doen
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik maak me weinig tot geen illusies wat het aantal kilometer betreft.

We zien wel hoe de beentjes zijn de 24ste,wat het weer zegt,hoe fris het koppeke is,.....

In ieder geval gaan we zolang mogelijk proberen te genieten van het unieke parcours.
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

na vele verkenningsritten met de herders en als inwoner van maarkedal ken ik het parkoers als mijn broekzak
hier wordt werkelijk het maximum uit de streek gehaald met stroken die nog nooit in een tt voorkwamen ,ook werd er zo weinig mogelijk van de bestaande bloso-routes gebruik gemaakt
wij zijn in ieder geval klaar om onder leiding van herder levi en herder jootje de bepijling tot in de puntjes te verzorgen
wie er niet bij zal zijn zal heel veel gemist hebben!!!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mij is het eender waar ze me heen sturen, nog nooit in die streek gereden dus surprise me.
droog en rond de 20 graden is perfect

Massini 8)
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Herder Ronny wrote:Gewoon de pijltjes volgen en die zullen jullie niet teleurstellen, daar steken wij onze handen in het duivelse vuur voor. :-)

We boldly go where no TT has gone before! :wink:
Goed zo niet teveel verklappen. =D> laat ons nog maar wat gissen vooraleer we een 7-tal uurkes mogen afzien. Het zal toch altijd zijn van bergop , bergaf , boske in , boske uit , alleen de volgorde zal eens veranderen. Ik hoop alleen op droog weer.
Gezocht goede buschauffeur om "de bende" toch minstens een 60-tal km in toom te houden. Herriner mij nog Poperinge , gestart met een ganse groep voor de 125km , mij laten vangen aan enkele koerskonijnen die reeds na 10km volle gaze gaven [-X [-X ... en dan afsloegen na 60km richting meet en den dezen alleen verder gesukkeld voor de volle afstand.
Het wordt in ieder geval een topdag voor alle forumrijders tijdens en na de rit , want vele zullen er niet ontbreken.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

deze staat in een fel kleurke op de steenbakkers kalender aangeduid!!het is dan ook vanzelfsprekend dat er een delegatie zal aanwezig zijn op jullie eerste treffen!!ik ben alvast de 1e steenbakker die present teken... (o) maar waar blijven de anderen... :roll: alvast veel succes toegewenst en tot vlg weekend!!
dingo 8)
Post Reply