Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

d-man wrote: zou zo een ClipOn ook op een Berline werken, of is dat enkel te doen voor een '5 deurs auto'?
Dit is de lijst met ondersteunde wagens:

http://www.thule.com/Thule/GlobalPage____2335.aspx
d-man
Mountainbiker

Post by d-man »

ditCh wrote:
d-man wrote: zou zo een ClipOn ook op een Berline werken, of is dat enkel te doen voor een '5 deurs auto'?
Dit is de lijst met ondersteunde wagens:

http://www.thule.com/Thule/GlobalPage____2335.aspx

enkel voor de break dus :(....

toch bedankt ;)
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

d-man wrote:
Steeds voorwiel uithalen zie ik niet echt zitten (iedere keer die schijfrem centreren ofzo??).
centreren???????????==>nooit moeten doen zulle
(wel nog maar 2 keer een fiets met schijfremmen ingestoken,
rij meestal met de Vbrake-hardtail)
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Mijn vervoermiddel samen met een van mijn vorige bikes... Langs achteren nog wat verfraait met stickers van onderdelen die op men bikes zitten... oa Fox, SramX.0, Oakley, Troy Lee Design...

Image
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Pashley 24Mhz wrote: Langs achteren nog wat verfraait met stickers van onderdelen die op men bikes zitten... oa Fox, SramX.0, Oakley, Troy Lee Design...
Hèhèhè :lol: ik doen da ook:
Image
Vlam alles van stickers recht op de teambus. Dringend nog 'ns wa bij hangen. Vorig jaar nieuwe achterruit moeten steken en ze hing net mooi vol 8) Velo spullen, metal en hardcore bands, tattooshops, you name it...Stickertuning noem ik 't :wink:
Die van mij, Corolla break van 1997 met dik 200.000 km's op de teller. waarschijnlijk 1 van de lelijkste auto's ooit gebouwd, maar 't zal me aan m'n reet roesten :wink: Verbruikt bijna niks, is tot op heden onverwoestbaar gebleken, brengt tot 3 man incl. bikes van en naar TT's... Meer moet dat voor mij niet zijn.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

nie moeilijk toch...

Image

8)
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Mister T. wrote:
nie moeilijk toch... 8)
Haha, dan kunt ge nen thule aan de voorbumper hangen :-D en achteraan, ja daar doe je wat je wilt natuurlijk, der zitten geen raampjes in...
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Welke wagen hebben julie voor naar toertochten en gewone blosotoeren te rijden ?

Awel , ne gewone .... berlingo :-D
Nooit gedacht dat ik ooit in een camionette zou rijden maar plots door verbouwingen en aanschaf van ne mountainbike komt zoiets goed van pas . 8)

Krijg twee bikes erin zonder de wielen uit te moeten nemen en heb dan nog plaats genoeg voor ne tros bananen en ne bak bier .

http://www.konijn01.myjalbum.net/Allerl ... mobiel.jpg
d-man
Mountainbiker

Post by d-man »

d-man wrote:
ditCh wrote:
Hier vant zelfde, als ik ne trekhaak op mijne leasing laat zetten moet ik em zelf betalen en zelf naar de keuring gaan ( en wij krijgen hier alle 3 jaar ne nieuwe wagen ... ). Ik heb mij ondertussen ne Thule ClipOn gekocht ( voor 3 bikes ). Werkt super :)
zou zo een ClipOn ook op een Berline werken, of is dat enkel te doen voor een '5 deurs auto'?
De Thule ClipOn past dus niet op een A6 berline.
zijn er nog andere merken die zo een drager aanbieden waar er geen trekhaak voor nodig is?

thx
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Pashley 24Mhz wrote:Mijn vervoermiddel samen met een van mijn vorige bikes... Langs achteren nog wat verfraait met stickers van onderdelen die op men bikes zitten... oa Fox, SramX.0, Oakley, Troy Lee Design...

Image
Ik heb dezelfde, maar van mij is het een lichte vracht. Met getinte ruiten en met stickers van Endorfin, Rohloff en de Forumbikers. Ik wou niet dat er iemand in kon kijken.
Post Reply