Zolang hoef je dan niet te trainen hoor, den extremen in Boullion lukt ook wel in 7.5hDdT wrote:Bij ietwat normaal weer ook aanwezig voor de 125km. Zal ongetwijfeld schoon worden. In gemiddeldes hier geen interresse. Probeer van minstens 7 uur onderweg te zijn en de herders "arm" te eten aan de ravito's. Liever zelfs nog ietske langer onderweg. Ben aan het trainen voor den extreme in Boullion.
1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Volgend weekend ist zover en gaan we de duivel es het vuur aan de schenen leggen. Allé tis topen
...
Tijd en avg lig ik niet van wakker, proberen uitrijden is de boodschap.
En wie weet, bij aankomst met 125 km op de teller heeft één van die 100 herdertjes nog tijd om mijn fietske af te spuiten
, want mogelijks zullen mijn batterijen leeg zijn
Tot dan, hopelijk met goed weer !
En wie weet, bij aankomst met 125 km op de teller heeft één van die 100 herdertjes nog tijd om mijn fietske af te spuiten
Oef, een pak van mijn hartJoybiker wrote:Zolang hoef je dan niet te trainen hoor, den extremen in Boullion lukt ook wel in 7.5hDdT wrote:Bij ietwat normaal weer ook aanwezig voor de 125km. Zal ongetwijfeld schoon worden. In gemiddeldes hier geen interresse. Probeer van minstens 7 uur onderweg te zijn en de herders "arm" te eten aan de ravito's. Liever zelfs nog ietske langer onderweg. Ben aan het trainen voor den extreme in Boullion.'t is dan ook effectief geen 160 km maar 'n pak minder, 150 of zo geloof 'k.
2 jaar geleden waren het er 154 op de kopDdT wrote:Oef, een pak van mijn hartJoybiker wrote:Zolang hoef je dan niet te trainen hoor, den extremen in Boullion lukt ook wel in 7.5hDdT wrote:Bij ietwat normaal weer ook aanwezig voor de 125km. Zal ongetwijfeld schoon worden. In gemiddeldes hier geen interresse. Probeer van minstens 7 uur onderweg te zijn en de herders "arm" te eten aan de ravito's. Liever zelfs nog ietske langer onderweg. Ben aan het trainen voor den extreme in Boullion.'t is dan ook effectief geen 160 km maar 'n pak minder, 150 of zo geloof 'k.
succes...hoewel dat voor u geen probleem mag zijn (ik fietste 9 u 05, met 1 uur kwebbelen en vreten aan de bevoorradingen kwam mijn tijd op 10u05).
op de herdermarathon geraak ik nie
Last edited by Willy D on Fri 16 May 2008 13:04, edited 1 time in total.
Gaat er nu niemand 's zeggen tegen Lady Knurrebike dat 't volgend weekend nog niet is, maar 't weekend daarna pas ??? Of mss volgend weekend als 's proberen, en 't weekend erna dan voor 't echt ?Knurrebikers lady wrote:Volgend weekend ist zover en gaan we de duivel es het vuur aan de schenen leggen. Allé tis topen...
En wie weet, bij aankomst met 125 km op de teller heeft één van die 100 herdertjes nog tijd om mijn fietske af te spuiten, want mogelijks zullen mijn batterijen leeg zijn
![]()
Groeten in ieder geval en tot de 24e (bij beter weer dan nu......)
Joybiker
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Misschien rijdt de lady nu zaterdag mee met de algemene repetitie van de herders op dames-tempo?
Iemand uit de streek die weet hoeveel liters vocht er uit de hemel is gevallen daar?
Volgens de weerradars is maarkedal donderdag gevrijwaard gebleven van veel regen wat het parcours zeer ten gunste zou komen
te samen met de gunstige vooruitzichten voor volgende week!
Ik gok nu al op de ideale omstandigheden voor op 24 mei volgens hln.be:
*nog een ganse week met droge vooruitzichten nu al voorspeld
*niet te veel wind en geen regen met opklaringen en wolkjes
*een eerder frisse start en tegen de middag aangenaam ,zonder echter te warm
*stof overal geblust,hier en daar nog een klein plasje en geen modderstroken meer
We zien wel als we deze vooruitzichten nog moeten bijwerken tegen dan?
Iemand uit de streek die weet hoeveel liters vocht er uit de hemel is gevallen daar?
Volgens de weerradars is maarkedal donderdag gevrijwaard gebleven van veel regen wat het parcours zeer ten gunste zou komen
te samen met de gunstige vooruitzichten voor volgende week!
Ik gok nu al op de ideale omstandigheden voor op 24 mei volgens hln.be:
*nog een ganse week met droge vooruitzichten nu al voorspeld
*niet te veel wind en geen regen met opklaringen en wolkjes
*een eerder frisse start en tegen de middag aangenaam ,zonder echter te warm
*stof overal geblust,hier en daar nog een klein plasje en geen modderstroken meer
We zien wel als we deze vooruitzichten nog moeten bijwerken tegen dan?
Omgeving Oudenaarde heeft donderdag wel een felle bui gehad, maar de heuvelzones waarin wij vooral rondtoeren hebben tot nu toe nog maar vier liter/m2 gehad (info van een lokale bewoner)!
Volgens mij mag er nog tot twintig liter uitvallen dit weekend: als het daarna droog blijft zoals voorspeld, zal je dat nergens meer merken aan het parcours.
Morgen gaan er een héél pak Herders de 125 km verkennen en gaan we ook meer info hebben omtrent de staat van het parcours na de regenval van de voorbije dagen.
Volgens mij mag er nog tot twintig liter uitvallen dit weekend: als het daarna droog blijft zoals voorspeld, zal je dat nergens meer merken aan het parcours.
Morgen gaan er een héél pak Herders de 125 km verkennen en gaan we ook meer info hebben omtrent de staat van het parcours na de regenval van de voorbije dagen.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
@Joybiker:
Mi:
- komend weekend, morgen dus ist de 17e en inderdaad nog geen Herdersmarathon (ook niet voor mij)
- volgende week is de week van 19 tem 25 mei, dus voor mij is "volgend weekend" het weekend van 24 mei.
Logisch toch...
Tot dan !
Mi:
- komend weekend, morgen dus ist de 17e en inderdaad nog geen Herdersmarathon (ook niet voor mij)
- volgende week is de week van 19 tem 25 mei, dus voor mij is "volgend weekend" het weekend van 24 mei.
Logisch toch...
Tot dan !