Dacht ik ook, tot ik een paar maand geleden ook met een fully de baan op kon. Als je zoals ik niet de meest technische rijder bent, geeft een fully toch wel een surplus en dat zowel bergop als bergaf. En zeker zo een volbloed als een Epic!Joybiker wrote:Die surplus van 'n achtervering in de Vlaamse Ardennen, daar kan 'k me weinig bij voorstellen. Hardtail rules(gelukkig hebben we nog verschillende meningen)
carbon scott scale 30 of specialized alu epic
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Kom jij maar eens een XCtoertje meedoen met ons in onze Vlaamse ardennenJoybiker wrote:Die surplus van 'n achtervering in de Vlaamse Ardennen, daar kan 'k me weinig bij voorstellen. Hardtail rules (gelukkig hebben we nog verschillende meningen)
Last edited by Hubertje on Wed 14 May 2008 10:17, edited 1 time in total.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Ga is informeren bij een Scott dealer hoeveel gebroken frames er al zijn binnengekomen en hoe vlot de garantie verliepJoybiker wrote:En ik zou zeker voor de carbonnen Scott kiezen
Mijn Specialized S-Works HT carbon 2008 frame was binnen de week vervangen (scheurtje in de achterbrug)
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
madskatingcow wrote:Ga is informeren bij een Scott dealer hoeveel gebroken frames er al zijn binnengekomen en hoe vlot de garantie verliepJoybiker wrote:En ik zou zeker voor de carbonnen Scott kiezen![]()
Mijn Specialized S-Works HT carbon 2008 frame was binnen de week vervangen (scheurtje in de achterbrug)
Nog niemand heeft er 1 gebroken. Wel 1 waar de lak slecht was en dit werd na controle van vertegenwoordiger direct binnen 4 dagen vervangen.
'k rij bij de Peltercrossers en in onze club rijden er 10 Scale carbon en de oudste is nu 3 jaar.
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
Epic zonder twijfel (allen al voor de achtervering)
Ik heb lang genoeg afgezien om mijn hardtail(s), en inderdaad, deze zijn meestal een beetje reactiever maar dat weegt volgens mij niet op tegen het geboden comfort.
Zeker voor een hobby-biker.
Zolang je niet naar de ardennen gaat heb je mischien weer wel genoeg aan een hardtail.
Ik heb lang genoeg afgezien om mijn hardtail(s), en inderdaad, deze zijn meestal een beetje reactiever maar dat weegt volgens mij niet op tegen het geboden comfort.
Zeker voor een hobby-biker.
Zolang je niet naar de ardennen gaat heb je mischien weer wel genoeg aan een hardtail.
Re: carbon scott scale 30 of specialized alu epic
Denk dat het grootste criteria hier gaat zijn Fully <=> hardtail.raboken wrote:bikers
graag jullie voorkeur, ik ga mij een bike kopen maar geraak er niet uit. Carbon <=> alu ,
Maak eerst deze beslissing eens en ga dan na of je een carbon of alu exemplaar wil hebben.
Nu gaat elke Scott liefhebber de Scale aanraden en elke Specirijder vind natuurlijk de Epic de beste keuze. Hier heb je niet veel aan als je zelf nog niet weet wat voor type fiets je zoekt.