Ardennes trophy 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Afgezien, maar wat een mooie tocht!!!
Ik was om 8u15 aan de inschrijving en op 5 minuten was ik weer buiten, alles perfect gelopen (had mij nochtans maar op het allerlaatste moment on-line ingeschreven)
De rit zelf, heel goed gedoseerd, wel mijn camelbak vervloekt(da extra gewicht) maar dan toch ook blij dat ik hem bij had (hmm fris water =P~ )
1ste bevoorrading links laten liggen, andere wel gestopt.
Enige ambetante was dat we de eerste 10km toch regelmatig in file stonden (maar ja pas in box 4 mogen starten) en er was véél volk op het parcours hé!
Wat ik echter moeilijk kan vatten is dat de meute stopt om door een plaske te rijden of door een riviertje van niemendal, ja als je daar al nie durft door rijden, wat doe je dan op een chrono in de Ardennen? Als het nu een heel technisch of gevaarlijk stuk is dan kan ik verstaan dat er file is maar voor zo'n futiliteiten #-o #-o Dus daar wel een 10-15 min verloren. Maar ik heb het zeker niet aan mijn hart laten komen, miljaar wa heb ik genoten!!!
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Tja das het file effect he ...

In peloton en de eerste twijfelt een seconde ... dan staat de 10de stil natuurlijk en al de rest erachter ook ...

Eric B
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Tja das het file effect he ...

In peloton en de eerste twijfelt een seconde ... dan staat de 10de stil natuurlijk en al de rest erachter ook ...

Eric B
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

G-love wrote:Afgezien, maar wat een mooie tocht!!!
Wat ik echter moeilijk kan vatten is dat de meute stopt om door een plaske te rijden of door een riviertje van niemendal, ja als je daar al nie durft door rijden, wat doe je dan op een chrono in de Ardennen? Als het nu een heel technisch of gevaarlijk stuk is dan kan ik verstaan dat er file is maar voor zo'n futiliteiten #-o #-o Dus daar wel een 10-15 min verloren. Maar ik heb het zeker niet aan mijn hart laten komen, miljaar wa heb ik genoten!!!
:lol: ja.. waarschijnlijk dachten ze dat het daar 10 meter diep was #-o
Fiddlerke
Mountainbiker

Post by Fiddlerke »

Fiddlerke wrote:
dikki wrote: dan thuis gekomen pc tje opzet om de uitslag te bekijken en jawel,met de verkeerde nummer gestart :oops:
Greetz Dikki

ps:plaats 157 4.07.06h
Hetzelfde voorgehad. Had de persoonlijke fiche de dag ervoor afgeprint met nr 1556. Die avond werd er een mailtje verstuurd met de bevestiging van het rugnummer, alleen was dit nr wel veranderd... 1555.
Heb een reply met de vraag op rechtzetting gestuurd, in de uitslag sta ik voorlopig nog als anonieme 1556 ...
Hoi hoi hoi, ik ben niet langer anoniem in de uitslag, mijn mailtje is terechtgekomen, en er hangt zelfs een mooi brevetje met de juiste foto aan ! Leuk toch... Voor de file van die foto moet je op eventsfoto.be normaal 5 € betalen ... Da's net iets te duur naar mijn zin ...
desertrat
Mountainbiker

Post by desertrat »

mooie tocht!! 65 gereden en 2 maal lek gereden. Aan de inschrijving geen problemen gehad in 5 minuten terug buiten.

Vooral afgezien op de laatste helling, volgend jaar zullen we beter weten.

Heb ook gezien dat er veel caravans, ... stonden nabij het voetbalveld en ook tentjes op de parking niet ver van de inschrijving. Wordt dit door de organisatie opengesteld, of zijn dit wildkampeerders.

Anders kom ik volgende keer de avond ervoor om zo op het gemak te zijn de maandag.

proficiat aan de organisatie
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Was van de organisatie opengesteld om daar te kamperen. Is wel makkelijk omdat je toch iets langer kan slapen en de sfeer de avond ervoor is ook altijd lekker onder de renners.
Alleen was er in de kantine en op het voetbalplein de zondagavond een groot feest en is er toch veel lawaai geweest tot een stukje in de nacht. #-o

Maar al bij al toch lekker geslapen ze :wink:
desertrat
Mountainbiker

Post by desertrat »

ok dan sta ik daar volgend jaar ook tussen
doen ze dit ook bij de houffamarathon?
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Kvond het overigens ook niet eerlijk dat de eerste 1000 op de dag zelf een handdoek hadden en niet de eerste 1000 ingeschrevenen.
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Ja in Houffalize is er dicht bij de start ook een plaats voorzien waar je kan staan om te kamperen. Is wel niet overdreven véél plaats op, dus vroeg zijn is de boodschap :-) Anders kan je altijd kijken voor camping in de buurt natuurlijk.
Post Reply