LCMT 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
miester fens
- Mountainbiker
Post by miester fens »
...Er zou beter iets gedaan worden aan het krapuul dat in een afdaling takken met nagels plaatst
Idd ja ... hierdoor zijn wij onze bijna 'zekere' 3e plaats kwijt in de duo-stand!
Verder dit toch nog even. Wij hebben verder met geen enkel recreant last gehad ... integendeel ... die mannen zouden soms in de beek gereden hebben om ons door te laten! RESPECT ... zowel voor hun gedrag als prestaties!
Sven
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
de meesten hebben het volle begrip voor snellere passanten, zowel recreant als wedstrijdrijder.miester fens wrote:...Er zou beter iets gedaan worden aan het krapuul dat in een afdaling takken met nagels plaatst
Idd ja ... hierdoor zijn wij onze bijna 'zekere' 3e plaats kwijt in de duo-stand!
Verder dit toch nog even. Wij hebben verder met geen enkel recreant last gehad ... integendeel ... die mannen zouden soms in de beek gereden hebben om ons door te laten! RESPECT ... zowel voor hun gedrag als prestaties!
Sven
tzijn meestal maar enkelingen die zich dik maken en gaan klagen, maar wel vaak zelf de oorzaak zijn van problemen. Alleen vergeten ze dat erbij te zeggen.
een 98% zal niet klagen, en dan heb je 2% rotte appels ertussen...
ook op een TT merk je dat duidelijk... zo kom je soms tegen dat een recreant net wat sneller rijd dan zijn voorligger, die hem ook waarschuwt (roept of fluit dat hij eraan komt), en bij passeren word die ondanks enige hoffelijkheid de huid volgescholden...
aan die mensen kan je enkel zeggen : blijf thuis in uwe zetel liggen.
Komaan Sunn, die mensen nu ook niet stigmatiseren. Hebben we soms allemaal niet eens echt zo'n klotedag dat je er uiteindelijk de pest in hebt en 'ns goed begint te roepen en te vloeken. Tegen jezelf, tegen je bike, tegen een passerend konijn of ja, tegen een toevallige voorbijganger die je in al je ellende niet hoorde aankomen omdat je dood zat en je van 't verschrikken gewoon 'ns goed vloekt, gewoon, ergens naar de lucht en dat die voorbijflitser dat opneemt als "den dieje was aan 't vloeken op mij"....
Dat soort mannen is niet op zijn plaats in een evenement als de lcmt en voor hen het concept aanpassen zie ik dan ook niet rap gebeuren (lees nooit)!Willy D wrote:Ik doel vooral op gasten die DENKEN dat ze de koers van hun leven aan het rijden zijn...die persé nog in dat kleine gaatje vlak voor het wiel van nr. 500 vlak voor de singletrack willen duiken...die hunnen afval wegsmijten...die een gevallen drinkenbus laten liggen...die staan te memmen omdat er 3 man voor hen de weg versperd aan de bevoorradingen.... over die gasten heb ik het.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Nog een leuk cadeautje in de bus gekregen, ter aandenken van de LCMT met startplaats Malmedy. Een boete van 50€ om verkeerd te parkeren aan de startplaats tijdstip 9u54, om 10u was de start en is mijn vrouw vertrokken met de wagen.=> Oplichters POLITIE van Malmedy. Ze weten toch ook dat er een groot evenement is.
Misschien zijn er nog deelnemers die een "geschenkje" gekrgen hebben.
Greetz
2f2f
Misschien zijn er nog deelnemers die een "geschenkje" gekrgen hebben.
Greetz
2f2f
- aj kwak
- Mountainbiker
Re: lcmt 2008
je bent niet alleen ...MAR wrote:Verleden week al cadeau van 50 euro gekregen,verkeerd geparkeerd om
7 min. voor start
Heel den boel terug gestuurd(zonder in te vullen)met vermelding dat men
bij ons Nederlands spreekt
Nu maar afwachten.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
iedereen heeft wel eens zo'n dag, daar niet van. er zijn er die soms eens niet zo'n dag hebbenpvandebe wrote:Komaan Sunn, die mensen nu ook niet stigmatiseren. Hebben we soms allemaal niet eens echt zo'n klotedag dat je er uiteindelijk de pest in hebt en 'ns goed begint te roepen en te vloeken. Tegen jezelf, tegen je bike, tegen een passerend konijn of ja, tegen een toevallige voorbijganger die je in al je ellende niet hoorde aankomen omdat je dood zat en je van 't verschrikken gewoon 'ns goed vloekt, gewoon, ergens naar de lucht en dat die voorbijflitser dat opneemt als "den dieje was aan 't vloeken op mij"....
die zou ik dus nooit mee op training nemen, want na 5km zou je hem echt wel de gracht inrijden...zo negatief en op alles vloeken en zagen... ni te doen. die kan best in zijn zetel blijven (of nimeer ademen