Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

het is een tijdje geleden dat ik hier nog eens gepasseerd was maar het biken stond ni echt centraal de laatste weken of zelfs maanden
was beginnen lopen maar niet echt goed verteerd met kine tot gevolg #-o
daarbij kwam ook nog eens het niet echt bijster goed weer, veel werk en het afbellen van vaste bike-copains om allerhande redenen

ben ondertussen weer volop aan het trainen, rustigweg begonnen met toerkes rond de kerktoren te rijden om de conditie op te bouwen
ik hoop tegen eind mei terug te staan waar ik gestopt ben en jullie nog eens te mogen tegenkomen op TT's around the globe :-)
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

vandaag dus nor Zele geweest was wel laat (is gezellig naast het vrouwke blijven liggen :lol: ) na 10 uur vertrokken dus wel de auto genomen :oops:
Het parcour was suppersnel vond ik juist die beruchte zandstroken in Waasmunster lagen er zwaar bij en soms wat veel baan naar mijn goesting maar dat wist ik wel van vorig jaar ... toch leuk ritje gereden van een 57 km met een gem. van 25.5 :bounce:

Volgende week zal het de 80 km van Asse worden denk ik want zaterdags moet ik werken

@Daaf kan er van meespreken Daaf was over een dikke maand ook is begonnen lopen met als gevolg last in mijn knieen #-o mij hebben ze aangeraden om het lopen te laten voor wat het is en te blijven fietsen
Ik hoop dat ik je snel weer is tegen kom en dat je conditie weer snel op pijl is =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens gisteren dus naar theux geweest en gekozen voor de langste afstand , heb er dus 87gereden normaal zijn het er 85 dus nu iets meer. De laatste 10km is serius gestorven en gedacht aan opgeven, dan energygelleke genomen(was wel warm) en de drank aan de bevoorradingen ook,daarmee de mag brakerig gevoel. toch maar min moeten toegevn op mijn makker en na iets meer dan zes uur toegekomen aan de finish(wel halfdood #-o ) 2450hm en gem van 15 toch tevreden =D> als we de 65hadden gereden waren we bij de top 100 geeindigd,missch volgend jaar is gaan voor goed klassement op de 65 #-o Denk is een wknd-je nu off bike(zeg wel denk ik :P
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja watte goed gereden man !! =D>

Heb je nog dergelijke trips op 't programma ?
Last edited by flaming_jakke on Tue 13 May 2008 14:16, edited 1 time in total.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:Ja watte goed gegereden man !! =D>

Heb je nog dergelijke trips op 't programma ?
Ja Jakke, zaterdag 78,40km in Steenhuize. Kijk er al naar uit. Ziet er schitterend uit kwa hoogtemeters ook. Ge moet ne keer kijken op de site van unitas. :P
Mijn broer gaat ook mee, heb je nog kandidaten?
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote: @Daaf kan er van meespreken Daaf was over een dikke maand ook is begonnen lopen met als gevolg last in mijn knieen #-o mij hebben ze aangeraden om het lopen te laten voor wat het is en te blijven fietsen
Ik hoop dat ik je snel weer is tegen kom en dat je conditie weer snel op pijl is =D>
merci das de bedoeling ook :-)
hoewel ik het spijtig vind ga ik ook stoppen met lopen.
mijn gestel leent zich beter tot fietsen alhoewel ik heel graag liep
maar ik zie het niet zitten om een heel proces aan loophoudinganalyse, correctie van de voetplaatsing ed te ondergaan enkel en alleen om pijnvrij te kunnen lopen. daarvoor was het, laten we eerlijk zijn, een te grote opwelling van het moment en niet echt een doordachte keuze om te beginnen lopen
en als ik moet kiezen tussen in iets vrij goed zijn of in twee dingen maar half en half dan kies ik zeker voor het eerste :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

hierjuist met den Eagle een baanritje van 60km afgewerkt pfff het ging mij niet echt vond ik toch nog een gem. van 27.80 behaald dank zij mijne kompaan =D> de Vogezen hebben hem goed gedaan denk ik :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

normaal gezien nog nr bouillon in september als mijn zus die dag haar doopfeest niet geeft tenminste. Dus valt nog af te wachten. We zullen ne keer samen gaan rijden he mannen ,groetjes
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Bouillon ... ook ferm hé ! =D>

We gaan al met 4 naar de houffamarathon ... nog volk van Dendermonde die gaat ?

Moeten eens samenrijden hé ! Wel af en toe op mij wachten hé #-o :oops: :lol:
Last edited by flaming_jakke on Wed 14 May 2008 08:25, edited 1 time in total.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

flaming_jakke wrote:

We gaan al met 4 naar de houffamarathon ... nog volk van Dendermonde die gaat ?
Awel dat lijkt me wel leuk om eens met zen allen erop uit te gaan =D>
ik ga mee en hopelijk krijgen we nog volk mee van op het forum [-o< [-o<

voor de hoeveel km zouden jullie gaan en wanneer gaan jullie je inschrijven ? Voorinschrijvingen krijgen gratis t-shirt
Bestellen jullie je zo een wielertrui van houffa.. ? Aja en vanwanneer zullen jullie vertrekken van zaterdag of zondag in de vroegte
hihi is maar een kwestie dat ik alles op tijd kan plannen he :lol:

http://www.houffamarathon.be/
Post Reply