ik mik op 7 uren, wat overeenkomst met 17,85 gemiddeld...Stivie wrote:Als je 20 km/h gemiddeld haalt ben je al goe bezig en dus iets meer dan 6u onderweg. Bij mij zal het in ieder geval langer zijn...
als 't droog is natuurlijk
Post by Steven vd Eynde »
Toch niet, toen was het aan het regenen. Ik verjaar dan namelijkHerder Steven wrote:Daar we voor de 125 km 'speciaal bij de duivel zijn langs geweest om hem het parcours voor te leggen', doen hoeven we denk ik niet op enige sympathie van de weergoden te rekenen...![]()
Het komt wel in orde! Vorig jaar was mei ook een vrij goede maand, zeker de tweede helft.
Post by FastFreddy272 »
dat zouden nu es meer organisaties moeten doen volgens mij, chapeau mannen als jullie hierin doorzetten.Polsbandjes
Na het inschrijven krijgt iedereen een polsbandje. Dit polsbandje bevestig je dus aan je pols (anders was het geen polsbandje), en dat zal door enkele gespierde Herders gecontroleerd worden aan elke bevoorrading, aan de ingang van de vele privé-passages, en in het geval van pechverhelping. Zwartrijders die in de val rijden zullen tegengehouden worden. Alhoewel we ons niet kunnen inbeelden dat er iemand de belachelijk lage prijs van 3€ teveel vindt, weten we uit ervaring dat er wel degelijk zo'n profiteurs rondrijden.