11/05/08 Herselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pie Mel
Mountainbiker

Post by Pie Mel »

Stalley wrote:Neen, als ge bv. Bouillon de 160km in 9 uurkes, de Trans Tirol, Houffa,Willingen,de Roc., Salzkammer....enz.
Dat zijn mooie tochten, maar waar het om ging was dat je je toch wel erg negatief uitliet over deze tocht. Ik rijd ook tal van marathons, de grote & de kleine. Niet iedereen die een TT organiseert heeft het geluk een technisch parcours of eentje met veel hoogtemeters in eigen streek te kunnen organiseren. Ook de TT's van onder de kerktoren verdienen hun steun. Voor sommigen zal het nooit goed zijn, das het gevolg van de luxe van een overaanbod aan TT's zeker? Ooit was het anders, dus een beetje meer appreciatie voor het initiatief? Herselt was zeker geen TT door de plaatselijke kaartersclub (no offence) opgezet om snel even de kassa te laten rinkelen. Diegene die er waren & hun bevindingen noteerden waren allemaal positief =P~

Edit : 't moest Herselt zijn ipv Westerlo in mijn reply
Last edited by Pie Mel on Tue 13 May 2008 00:08, edited 2 times in total.
Stalley
Mountainbiker

Post by Stalley »

Pie Mel wrote:
Stalley wrote:Neen, als ge bv. Bouillon de 160km in 9 uurkes, de Trans Tirol, Houffa,Willingen,de Roc., Salzkammer....enz.
Dat zijn mooie tochten, maar waar het om ging was dat je je toch wel erg negatief uitliet over deze tocht. Ik rijd ook tal van marathons, de grote & de kleine. Niet iedereen die een TT organiseert heeft het geluk een technisch parcours of eentje met veel hoogtemeters in eigen streek te kunnen organiseren. Ook de TT's van onder de kerktoren verdienen hun steun. Voor sommigen zal het nooit goed zijn, das het gevolg van de luxe van een overaanbod aan TT's zeker? Ooit was het anders, dus een beetje meer appreciatie voor het initiatief? Westerlo was zeker geen TT door de plaatselijke kaartersclub (no offence) opgezet om snel even de kassa te laten rinkelen. Diegene die er waren & hun bevindingen noteerden waren allemaal positief =P~
Mud tyres ten zeerste aanbevolen, of op z'n minst nobby's, vorige zondag hier gepasseerd met de tt van Hulshout, op sommige stukken echt baggeren.
Mij gaan ze der niet zien
Dit is de enige reactie of aanbeveling die ik heb gegeven op de tt van Herselt.
Ik begrijp niet wat u er u daar aan stoort.U sleept het verhaal van Hulshout hierbij en dat doet hier absoluut niet ter zake.
Pie Mel
Mountainbiker

Post by Pie Mel »

Stalley wrote:U sleept het verhaal van Hulshout hierbij en dat doet hier absoluut niet ter zake.
Tiens, nu dacht ik toch te lezen dat jij Hulshout erbij sleurde? :roll:

Anyway - case closed.
Stalley
Mountainbiker

Post by Stalley »

Pie Mel wrote:
Stalley wrote:U sleept het verhaal van Hulshout hierbij en dat doet hier absoluut niet ter zake.
Tiens, nu dacht ik toch te lezen dat jij Hulshout erbij sleurde? :roll:

Anyway - case closed.
Het verhaal van Hulshout hebt "u" uit de topic van Glabbeek gesleurd.

Als ge mensen beticht van negatievisme dat moet ge wel correct blijven en geen 2 tt door mekaar halen.
En nu ga ik slapen want ik wordt hier moe van.
Pie Mel
Mountainbiker

Post by Pie Mel »

Wat staat er dat in dit eigenste topic op pagina 2? hier dus Djeezes man, er zijn mensen die blijven volhouden dat iets zwart is terwijl ze met hun neus erop staan en elke blinde ziet dat het wit is :roll:
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

begint hier nu niet de klein kinder mentaliteit uit te hangen he mannen.
Post Reply