Thanks assusassuss wrote:Die fameuze slijkstrook is een goede 400 à 500 m lang. Ik denk dat deze tegen zondag normaal nog niet opgedroogd zal zijn en zal het daar zeker ploeteren worden. Deze kunt ge omzeilen daar voor de zone naar links te rijden ipv rechts. Na 100 meter komt ge op een beton die ge naar rechts moet volgen. Ge komt automatisch terug op de route uit dan (thv Mie Maan)
11/05/08 Herselt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Hoe ver kan je er naast zitten?Stalley wrote:Mud tyres ten zeerste aanbevolen, of op z'n minst nobby's, vorige zondag hier gepasseerd met de tt van Hulshout, op sommige stukken echt baggeren. Mij gaan ze der niet zien.
Jammer dat door de anti- propaganada van sommigen de organisatie onrecht wordt aangedaan. Zeer goed aangeduid, op sommige plaatsen hingen wel 5 pijlen. In totaal was er 850 man heb ik vernomen. Wij zijn in elk geval blij geweest te zijn. Vandaag de beentjes losgegooid, morgen het echte werk in Theux, de 85km
Nog even je reply op dit topic eruit gepikt :
Je kent er werkelijk niks van - precies nog niet veel mtb ervaring? Ik woon op 4km van Glabbeek, als je dat HM gegarandeerd noemt?Stalley wrote: Ja, en in tegenstelling tot Hulshout vandaag zal het aldaar vééééél minder saai zijn.
HM gegarandeerd.
- public enemy
- Mountainbiker
Post by public enemy »
modder????? kheb gene modder gezien...
kbeb gereden met semi slicks met 2,2bar op,ging perfect.
mooi toerke,eenvoudig maar goed
kbeb gereden met semi slicks met 2,2bar op,ging perfect.
mooi toerke,eenvoudig maar goed
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
ik ben spijtig genoeg niet kunnen gaan rijden. Een beetje last van tongelsdorpsfeest ziekte
.
Nog even je reply op dit topic eruit gepikt :
Stalley schreef:
Ja, en in tegenstelling tot Hulshout vandaag zal het aldaar vééééél minder saai zijn.
HM gegarandeerd.
Je kent er werkelijk niks van - precies nog niet veel mtb ervaring? Ik woon op 4km van Glabbeek, als je dat HM gegarandeerd noemt?
Neen, als ge bv. Bouillon de 160km in 9 uurkes, de Trans Tirol, Houffa,Willingen,de Roc., Salzkammer....enz. gereden hebt dan snapt ge waarschijnlijk niks van "echt" mountainbiken en vind ge al de rest misschien al te snel saaaaiiiiiiii.
Sorry, dat ik er niks van ken, excuses voor m'n domme uilatingen.
En ja,Hulshout wellicht 10,5 Hm ten opzichte van 650 HM voor Glabbeek, lijkt me toch ook een klein verschil.
Nog veel bikegenot.Elkeen beleeft een tt op zijn manier.
Ik hoop dat U er meer van kent dan ikzelf.
Groeten.
Stalley schreef:
Ja, en in tegenstelling tot Hulshout vandaag zal het aldaar vééééél minder saai zijn.
HM gegarandeerd.
Je kent er werkelijk niks van - precies nog niet veel mtb ervaring? Ik woon op 4km van Glabbeek, als je dat HM gegarandeerd noemt?
Neen, als ge bv. Bouillon de 160km in 9 uurkes, de Trans Tirol, Houffa,Willingen,de Roc., Salzkammer....enz. gereden hebt dan snapt ge waarschijnlijk niks van "echt" mountainbiken en vind ge al de rest misschien al te snel saaaaiiiiiiii.
Sorry, dat ik er niks van ken, excuses voor m'n domme uilatingen.
En ja,Hulshout wellicht 10,5 Hm ten opzichte van 650 HM voor Glabbeek, lijkt me toch ook een klein verschil.
Nog veel bikegenot.Elkeen beleeft een tt op zijn manier.
Ik hoop dat U er meer van kent dan ikzelf.
Groeten.