Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@pliepla zal uw nummer in mijn geheugen houden
zeg wanneer is die afdaling op die trappen. Mijn techniek is niet te best ma zal wel lukken denk ik om er af te bollen 
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
onmiddelijk dat stuk ernaast nemen ipv de trappen... sneller en veiligerlaagvlieger wrote:@pliepla zal uw nummer in mijn geheugen houdenzeg wanneer is die afdaling op die trappen. Mijn techniek is niet te best ma zal wel lukken denk ik om er af te bollen
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
zo een moeilijk stukje dan?Sunn xtreme wrote:onmiddelijk dat stuk ernaast nemen ipv de trappen... sneller en veiligerlaagvlieger wrote:@pliepla zal uw nummer in mijn geheugen houdenzeg wanneer is die afdaling op die trappen. Mijn techniek is niet te best ma zal wel lukken denk ik om er af te bollen
en vergt minder concentratie
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
nee.. maar als je twijfelt en je gaat over de trappen zelf naar beneden, gaat het vaak mis. en het kost extra energy.
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Heb er vandaag ook geweest en gekozen voor de 65km.
Moest wegens redelijk late inschrijven wel starten in 3e box en moet zeggen heeft maar weinig voordelen
Was al vanaf km 3 aanschuiven op iedere smalle passage en toch wel veel filerijden gehad tot km 25 ongeveer. Vond het verder wel een héél mooie toer al vond ik de technische moeilijkheidsgraad wel meevallen. Kwam mij goed uit want moest wegens gebrek aan ander met mijn vaste carbonvork rijden. Alleen wel een keer of 4 moeten afstappen omdat mijn ketting er de brui wou aangeven. Moet wel zeggen dat ondanks mijn rustig starten wegens beetje te veel volk mijn beste beentjes weg waren bij beklimming van die ellendig lange helling op km of 5 van de finish.
Ondanks al mijn kleine probleempjes toch mooi kunnen eindigen na 3u09 min en ben daar redelijk tevreden over
Moest wegens redelijk late inschrijven wel starten in 3e box en moet zeggen heeft maar weinig voordelen
Ondanks al mijn kleine probleempjes toch mooi kunnen eindigen na 3u09 min en ben daar redelijk tevreden over
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Wat kan je hier nu over schrijven ?
Gewoonweg schitterend, prima organistatie en een groot feest !!
Gewoonweg schitterend, prima organistatie en een groot feest !!
Klinkt wel niet echt logisch klagen dat het geen zware marathon ismalmedy wrote:Mij goed geamuseerd vandaag ,de 65 km gedaan .Moet wel zeggen dat er zwaar overdreven wordt over deze maraton hij is mooi maar dertig euro die geef ik liever aan malmedy of waimes toch wel net da nivo hoger ook al horen ze bij dezelfde organisatie.
- Barny
- Mountainbiker
Tja , bij mij heeft Murphy zijn werk prima gedaan:
Vooraf ingeschreven om het wat vlotter te laten verlopen: maar wat een chaos bij het afhalen van de startnummers
Dan had ik eindelijk mijn startnummer (685) maar de schoenmagneetjes waren van nummer 686
Terug naar de inschrijving, nummer en naam aangepast (ben eens benieuwd) allez 3 kwartier verloren nog 15 minuten voor de start.
Startbox 3 veel file maar niet geklaagd, 't zonneke schijnt volle bak.
Toch wat teveel zon voor mij en ik pak de afslag voor de 65 en doe daar stommiteit om op een asfaltstuk me even in het wiel te zetten van een Waalse local die er op dat moment de brui aan geeft en doodleuk naar huis rijdt. Voor ik dat doorheb ben ik al ver van het originele 65K parcours
Verderop zie ik seingevers staan en ja hoor ik zit tegen wil en dank op het 85K parcours en heb juist 7 Km minder gefietst dan die gasten.
Nonde nonde, nu sta ik niet in de 65 en niet in de 85 uitslag.
Enfin niet getreurd het was toch plezant
Vooraf ingeschreven om het wat vlotter te laten verlopen: maar wat een chaos bij het afhalen van de startnummers
Dan had ik eindelijk mijn startnummer (685) maar de schoenmagneetjes waren van nummer 686
Terug naar de inschrijving, nummer en naam aangepast (ben eens benieuwd) allez 3 kwartier verloren nog 15 minuten voor de start.
Startbox 3 veel file maar niet geklaagd, 't zonneke schijnt volle bak.
Toch wat teveel zon voor mij en ik pak de afslag voor de 65 en doe daar stommiteit om op een asfaltstuk me even in het wiel te zetten van een Waalse local die er op dat moment de brui aan geeft en doodleuk naar huis rijdt. Voor ik dat doorheb ben ik al ver van het originele 65K parcours
Verderop zie ik seingevers staan en ja hoor ik zit tegen wil en dank op het 85K parcours en heb juist 7 Km minder gefietst dan die gasten.
Nonde nonde, nu sta ik niet in de 65 en niet in de 85 uitslag.
Enfin niet getreurd het was toch plezant