wel ik ben er al een paar keer gaan biken en daar valt wel wat te rijden, aan die zandgroeve is een 3 meter drop waar ik nog mee moet afrekenen, maar ik vrees dat het bij zeggen zal blijven, is echt superhoog en veel te lastigJaps wrote:Wel ik probeer zondag 15 februari vrij te houden. We spreken wel verder af hoe laat en zo.
Wat dat freeriden betreft, stel je je er niet teveel van voor he. Het is daar geen bikepark of zo, maar een bos. Bovendien ben ik niet van plan om zomaar dwars door het bos te gaan rijden. Ik blijf op de wegjes waar gefietst mag worden (wat niet wil zeggen dat ik af en toe eens een leuk wandelpad of paardewegje meepik als er geen kat in 't bos is) Zijn wel leuke stukken daar, maar ik weet niet in hoeverre je met je Viper gewend bent om km's te doen.
Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Weet welke je bedoelt. Heb daar ook al gestaan, maar enkel zonder fiets afgesprongen. Landingsplaats is te steil volgens mij. Risico dat je voorover tuimelt is te groot. Misschien te doen als je schuin komt aanrijden. Maar dan nog. Dat riskeer ik niet. Zou er wel eens iemand willen zien afgaan. Er zijn genoeg mafketels die dat zouden doen.
het is zeker niet te steil, het is perfect qua transition maaar dat losse zand is de death trap, moest de aanloop langer zijn, zou ik em zeker doen, want da zand kunde platmaken met een schupJaps wrote:Weet welke je bedoelt. Heb daar ook al gestaan, maar enkel zonder fiets afgesprongen. Landingsplaats is te steil volgens mij. Risico dat je voorover tuimelt is te groot. Misschien te doen als je schuin komt aanrijden. Maar dan nog. Dat riskeer ik niet. Zou er wel eens iemand willen zien afgaan. Er zijn genoeg mafketels die dat zouden doen.
hebt ge die heckler bij hotwheelz gekocht?Japs wrote:Weet welke je bedoelt. Heb daar ook al gestaan, maar enkel zonder fiets afgesprongen. Landingsplaats is te steil volgens mij. Risico dat je voorover tuimelt is te groot. Misschien te doen als je schuin komt aanrijden. Maar dan nog. Dat riskeer ik niet. Zou er wel eens iemand willen zien afgaan. Er zijn genoeg mafketels die dat zouden doen.
Ja. 't Is te zeggen; kader, balhoofd, vork en zadelpen (daarmee kreeg ik 10% korting) De rest ben ik in Duitsland gaan halen. Wielen bij Barracuda. En dan alles in elkaar geknutseld. Leidingen van schijfremmen heb ik laten inkorten. Begin ik zelf niet aan. Wel leuk projectje.GT dude wrote:hebt ge die heckler bij hotwheelz gekocht?
Die Bullit is al een vrij extreme fiets. Ermee xc'en wordt lastig. Daarom heb ik voor de Heckler gekozen. Zeer geschikt voor zware xc en kan gerust wat zwaarder werk verdragen. Maar als je budget het niet toelaat, kan je beter bij een goedkoper merk kijken. Het heeft bvb geen zin om een Bullit te kopen en die dan uit te rusten met de goedkoopste onderdelen.GT dude wrote:idd, mooie all round bike
mijn droom is nu van een freeride in elkaar te steken waarmee ook nog wat kan geXC't worden, ik dacht een een bullit met RS boxxer vork, zou zalig zijn, maar ik ben maar een arme student, dus ik hou het nu bij hardtail
Wat doe je dan op een mtb vraag ik mij dan af?GT dude wrote:ok, wel zien oft weer meevalt, ik haat modder