11/05/08 LIBIN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bartje73
Mountainbiker

Post by Bartje73 »

Damn
Toevalling ook een weekendje geboekt in Transinne via BONGO.
Vrouwke zal nie lachen, maar mijnen MTB zal meegaan in de koffer.
Als er nog ne pipo is die zin heeft om mee te biken , hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
Let me know
Ben van Aalst
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Bartje73 wrote: Als er nog ne pipo is die zin heeft om mee te biken , hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
Let me know
Ben van Aalst
Mee op weekend,bedoel je ? :lol:

Wij hebben deze gehuurd ;

VERBLIJF LIBIN

Valt goe mee van prijs..
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

P° wrote:
Bartje73 wrote: Als er nog ne pipo is die zin heeft om mee te biken , hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
Let me know
Ben van Aalst

VERBLIJF LIBIN

Valt goe mee van prijs..
ziet er niet slecht uit !

Zullen we dan na de rit maar eens in dat zwembad komen duiken :lol:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Libin, leuk maar dan zal het maandag wel geen Theux worden..
Ben toch niet zo meer voor die massa evenementen, hoe meer ik aan die massa denk hoe minder goesting ik heb.
1200 hm op de 65 heb ik ergens opgevangen.
Bartje73
Mountainbiker

Post by Bartje73 »

tarzan wrote:
P° wrote:
Let me know
Ben van Aalst

VERBLIJF LIBIN

Valt goe mee van prijs..
ziet er niet slecht uit !

Zullen we dan na de rit maar eens in dat zwembad komen duiken :lol:
kunnen er dan ook direct onze fiets in wassen :-)
als we het eerst niet leegdrinken , ze geven zondag weer 26 graden , zonder regen :-)
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Voor mij wordt het ook Libin...hopelijk even mooi als Tellin [-o<
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Bon, we zijn terug.Zeer mooie tocht in dezelfde streek als Tellin, een gedeelte van het parkoers was trouwens dat van Tellin in tegenrichting.
Wat een genot de technische stukjes langs de Lesse.. een beetje tegenvallend (alhoewel) waren de hoogtemeters. Slechts 1025 op 62.2km (ook wat minder dan aangekondigd)
Grosso modo waren er 3 lange klimmen, een pak minder dus dan in Tellin.
Maar wat een verschil nu het een week droog is, alles was veel beter te rijden en de streek blijft toch fantastisch mooi.
Meer opm'n blog..
de cijfertjes : 62.2km en 1025 hoogtemeters in 3h46min
Image
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Net terug van Libin,178km van thuis,het weer was prachtig,de omgeving ook.Het parcours op enkele mooie passages na,toch wel iets teleurstellend,van een ardennenrit verwacht ik toch op zijn minst dat er enkele klimmetjes van formaat op de kleine plateau overwonnen moeten worden.Slechts 1 klim na 53km was steil genoeg om klein te schakelen,de rest was relatief makkelijk op het middenblad te bedwingen.(behalve enkele kleinere hindernissen natuurlijk :wink: )
Na 3u30 en 62km reeds terug aan de auto,jammer want in deze streek heeft veel meer te bieden.Of worden we te hard verwend in Tellin? :-?

Toch geamuseerd,maar voor dit soort parcours zit ik liever niet zo lang in de wagen....

Schijfrem wrote: In vergelijking met Tellin zal het wat technischer worden.
Naar mijn mening,kan behalve de prachtige omgeving,deze tocht nog niet bijna tippen aan Tellin [-X
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ben hier geweest bollen, mooie tocht vooral langs die zijfanken langs de ... Lesse veronderstel ik?
Gelukkig was het meestal in het bos te doen want ik zit nog met kreeftarmen van de fietstocht gisteren op de weg in de Voerstreek (heb mij een beetje laten verassen door de zon) :oops:
De hoogtemeters lieten ook wat verstek gaan, ik had gedacht dat ze die steile asfaltklim die we onlangs in Tellin op mochten er nu ook in zouden zetten maar net ervoor moesten we naar rechts, spijtig.
Bevoorradingen waren perfect, signalisatie met witte Goldband en hier en daar houten pijltjes in het bos zeer goed, afspuitstand was zeer goed maar heb effe moeten rondrijden tussen die tenten en gebouwen om ze te vinden.
Het everzwijn waren ze dit jaar ook aan het klaarmaken, ik heb het gehouden bij een Orval en een "sossis-moettard". :wink:
Enfin gezellige sfeer daar bij de walen :-D

http://www.pixagogo.com/7770814501
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Morgen Ferrieres??
Voor mij wel met de Merlin want de Moots is buiten strijd met een losse spaak in m'n achterwiel. :roll:
Onderweg ergens een 'doef' van een rots gekregen.. tja, de Ardenders hee
Post Reply