Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bandenkeuze
??
Vooraan een Nobby Nick en achter een Racing Ralph een goede keuze??
Of beter 2 x RR monteren. Andere optie is 2x specialized
fast Track monteren?
Alle tips zijn welkom.
Grtz
Luct4
Vooraan een Nobby Nick en achter een Racing Ralph een goede keuze??
Of beter 2 x RR monteren. Andere optie is 2x specialized
fast Track monteren?
Alle tips zijn welkom.
Grtz
Luct4
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
misschien stofmaskers meenemenpointbreak wrote:YipikayeehSunn xtreme wrote:erg droog
ik denk dat doseren, eten en drinken meer dan ooit belangrijk is met deze warmte.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
dus best ook maar zelf een volle camelbak (3 liter) meenemen zekerSunn xtreme wrote:misschien stofmaskers meenemenpointbreak wrote:YipikayeehSunn xtreme wrote:erg droog![]()
ik denk dat doseren, eten en drinken meer dan ooit belangrijk is met deze warmte.
wordt afzien, de eerste keer en dan direcht 25+ graden erbij
is een onderlijf eigenlijk noodzakelijk of gewoon fietsbloesje op bloot vel?
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Het zal inderdaad warm worden.
Een volle camelbag zal geen overbodige luxe zijn.
Hopelijk kunnen we regelmatig in de schaduw van de Ardense bossen fietsen om het toch iets draaglijk te maken.
Volgens het parcours moet dit toch te doen zijn.
Een volle camelbag zal geen overbodige luxe zijn.
Hopelijk kunnen we regelmatig in de schaduw van de Ardense bossen fietsen om het toch iets draaglijk te maken.
Volgens het parcours moet dit toch te doen zijn.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
stofmaskersHeadshot wrote:dus best ook maar zelf een volle camelbak (3 liter) meenemen zekerSunn xtreme wrote:misschien stofmaskers meenemenpointbreak wrote: Yipikayeeh![]()
wordt afzien, de eerste keer en dan direcht 25+ graden erbij
is een onderlijf eigenlijk noodzakelijk of gewoon fietsbloesje op bloot vel?
wat nemen jullie zoal mé ? mij hebben ze gezegt van al u drank en eten mé te sleuren want op de bevoorading zou het kunnen dat er niekx meer overblijft vanwegen al die die voor zijn geweest (kzal maar harder fietsen om een van de eerste te zijn dan ^^ ik vertrek 2de box)
ik neem mijn kamelback 3l en een bidon van 1l met energy drank
kledij ik doe gewoon mijn truitje en fietsbroek aan,en dan nog .. in uwen bloten zou beter zijn maar allé
uiteraard,doseren is de boodshap,hoeveel zijn der nie die de eerste klimmen alles geven en de laatste moeten te voet doen haha
Vraagje: op hun site staat dat er vertrokken wordt in groepen van 250, en dit vanaf 10u.
Hoe wordt dit bepaald ? Wij hebben startnummers 663 tot 666, starten wij dan in de derde groep, of is het daar kwestie van smorgens in een box te gaan springen? En hoeveel tijd zit er tussen de verschillende groepen?
Hoe wordt dit bepaald ? Wij hebben startnummers 663 tot 666, starten wij dan in de derde groep, of is het daar kwestie van smorgens in een box te gaan springen? En hoeveel tijd zit er tussen de verschillende groepen?
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Groepen mogen elke 5min starten. Dit staat vermeld bij het programma op franse versie van de website.Dummy wrote:
ik denk dat er ongeveer 5min verschil is tussen iedere groep
Ander vraagje : Hoe zit het daar met de parkeerplaatsen?