Post by BelAir_500 »
Post by Fons Moors »
Ja kweet het. Regelmatig krijg ik die vraag gesteld.BelAir_500 wrote:hey fons,
ik gaa steeds op u site filmkes bekijken..nu vooral met houffa,les cimes,de ebbt wedstrijden zijn het mooie beelden..![]()
maar wat er mij stoort is dat het "garage tv"is .. vroeger klik en save ik het op mijn pc en dit was sneller voor mij,nu kijk ik steeds in klein formaat en moet ik soms heel lang wachten vooraleer ik het volledige filmpje kan bekijken..ik vermoed dat er een reden is dat alles youtube of garage tv geworden is maar toch,kwil u der meschien attent op doen dat "opslaan als" en meschien voor veel andere beter is en leuker voor de echte fanate om als bij te houden
danku
Als je wil kan je met je filmpjes bij mij terecht. Ik heb een eigen server in het datacenter zitten, momenteel nog 200 GiB ruimte vrij. Stuur maar een PB als je interesse hebt :)Fons Moors wrote: Als jij of iemand anders me een voorstel kan doen waarmee ik de filmkes
op een " snelle" server kan zetten met onbeperkte afhaal toestemming en dat ik daarvoor niet moet betalen, ja dan wil ik ze wel daar naar toe sturen.
je weet dat wellicht zelf ook, maar telenet is nu niet bepaald de goedkoopste provider:Fons Moors wrote: Doe maar eens navraag wat zo iets kan kosten per maand.
Voor de filmkes wat sneller op te sturen naar Garage TV heb ik me ook een veel duurder abonement bij Telenet moeten nemen.
Die heb ik :D ( Leuven )cyclon wrote:
je weet dat wellicht zelf ook, maar telenet is nu niet bepaald de goedkoopste provider:
als je geluk hebt, kun je deze gebruiken
http://www.dommel.be/nl/adsl/cityconnec ... ?cust=home
onbeperkt download verkeer en supersnel voor 33 euro
beschikbaar in en rond een beperkt aantal grotere steden en stadskernen
• momenteel enkel aansluitbaar in en rond leuven, kessel-lo en sint-truiden. vanaf 1/7/2008 volgen antwerpen, gent, hasselt, mechelen, lier, berchem en oostende.
• indien cityconnect op uw adres (nog) niet beschikbaar is, kan u steeds opteren voor een van onze netconnect aansluitingen
Post by BelAir_500 »
Post by Fons Moors »
Je kan eens proberen of je dit filmke kan afhalen via " doel opslaan als "BelAir_500 wrote:hey fons,
ik gaa steeds op u site filmkes bekijken..nu vooral met houffa,les cimes,de ebbt wedstrijden zijn het mooie beelden..![]()
maar wat er mij stoort is dat het "garage tv"is .. vroeger klik en save ik het op mijn pc en dit was sneller voor mij,nu kijk ik steeds in klein formaat en moet ik soms heel lang wachten vooraleer ik het volledige filmpje kan bekijken..ik vermoed dat er een reden is dat alles youtube of garage tv geworden is maar toch,kwil u der meschien attent op doen dat "opslaan als" en meschien voor veel andere beter is en leuker voor de echte fanate om als bij te houden
danku