Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ja ik was in zoutleeuw stonden aan de parking dicht aan de bloemenwinkel sorry voor de late reactie
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ja ik zou zijne auto is willen zien .
@ Den Tox knappe auto
Alsik mijn praktijk heb en mijn auto is af wil ik is zien wa er dan zegt een een opel corsa C plat tegen de grond op
@ Den Tox knappe auto
Alsik mijn praktijk heb en mijn auto is af wil ik is zien wa er dan zegt een een opel corsa C plat tegen de grond op
ik begrijp niet eens wat ge zegt, en ik rij met een 18 jaar oude VW golf met een 1.3 motor met nog 33 pk aan de wielen. Maar die heeft mij geen geld gekost dus die mag lelijk zijn.pctunner01 wrote:ja ik zou zijne auto is willen zien .
@ Den Tox knappe auto
Fry wrote:ik begrijp niet eens wat ge zegt, en ik rij met een 18 jaar oude VW golf met een 1.3 motor met nog 33 pk aan de wielen. Maar die heeft mij geen geld gekost dus die mag lelijk zijn.pctunner01 wrote:ja ik zou zijne auto is willen zien .
@ Den Tox knappe auto
hier hetzelfde, gowoon berlingo camionette, lelijk ding maar verdomd handig om bikes mee te nemen.