Specialized Neoprene S-logo handschoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Herder Steven wrote:
Soupappe wrote:
Herder Steven wrote: Btw, zou dat logo er makkelijk afgaan...? :P
Die 4 grotere of al die kleintjes op de binnenkant? :lol: :P
Vooral die aan de bovenkant. Ik hoef immers nooit met de armen in de lucht over de meet rijden he... :wink:

Ik wil gewoon warme handen. Moet ik daarvoor dan met S-handschoenen rondrijden, het zij zo... :P
Zeg zoals het is, hé Steven: Speci heeft gewoon jouw tag (de 'S' van Steven) gejat en ze mogen blij zijn dat je het gedoogd!

Trouwens, laat je ons dan eens weten wat die handschoenen in de winter geven? Ben ook zo'n koukleum... :-?
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ene van ozne club heeft die ook
de mojo
op onze site vind je zijn gegevens moicht je hem nog wat vragen willen stellen.
hij is er in de winter zeker over te spreken
maar zweten en warm, meestal toch..

Streets
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Mister T. wrote:
Zeg zoals het is, hé Steven: Speci heeft gewoon jouw tag (de 'S' van Steven) gejat en ze mogen blij zijn dat je het gedoogd!
Awel, zo had ik het nog geeneens bekeken... :P Een deftige uitleg voor als er me ooit iemand over aanspreekt!
Mister T. wrote:Trouwens, laat je ons dan eens weten wat die handschoenen in de winter geven? Ben ook zo'n koukleum... :-?
Zeer zeker! Er bestaat nu toch een topic over...

Neem nu bvb de tocht in Oostrozebeke van eind oktober. Zeer koud was het nu niet, maar het heeft tot na de eerste bevoorrading geduurd eer ik gevoel in mijn vingers had. Was niet ideaal om zo dat eerste technische bosje deftig door te komen... #-o Hopelijk heb ik er vanaf nu geen last meer van!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Herder Steven wrote:
Mister T. wrote:
Awel, zo had ik het nog geeneens bekeken... :P Een deftige uitleg voor als er me ooit iemand over aanspreekt!
Mister T. wrote:Trouwens, laat je ons dan eens weten wat die handschoenen in de winter geven? Ben ook zo'n koukleum... :-?
Zeer zeker! Er bestaat nu toch een topic over...

Neem nu bvb de tocht in Oostrozebeke van eind oktober. Zeer koud was het nu niet, maar het heeft tot na de eerste bevoorrading geduurd eer ik gevoel in mijn vingers had. Was niet ideaal om zo dat eerste technische bosje deftig door te komen... #-o Hopelijk heb ik er vanaf nu geen last meer van!
jamaar ja, dat koud hebben op de TT in Oostrozebeke was dan wellicht je eigen schuld: geef toe, je kon je immers lekker warm ontbijten hé! :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Inderdaad, ontbijt was ok! =D>
Het probleem stelt zich vaak als we aan de start nog een 10-tal minuutjes blijven wachten tot iedereen er is. En dan heb ik prijs! Als ik van huis uit vertrek (warm dus) heb ik het nooit. Het heeft wel ook te maken met de bloedsomloop/doorstroming in mijn handen die volgens den dokter niet optimaal is.
apalm
Mountainbiker

Post by apalm »

Josy wrote:Met deze handschoenen kun je bij thuiskomst gelijk de afwas doen. :-D
LOOOOOllloOLLLL :lol: da gaat mijn vrouw graag horen...
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Yup,

Ik ben ook wel geïnteresseerd in deze handschoenen maar waar vind je ze?
Kan iemand dit laten weten.
Alvast bedankt

Andy
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Ik heb de mijne gekocht bij Fietsen Gert (Speci-dealer in Viane bij Geraardsbergen). Normaal is de ganse kledinglijn bij iedere Speci-dealer te krijgen. Ik was zelfs verwonderd dat ze gewoon in de rek hingen, had eerder gedacht dat zoiets moest besteld worden...
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Als het echt koud is, komen deze handschoenen wel van pas. Je zweet er een beetje in maar voor de rest houden ze uw handen op een aangename temperatuur. Het moet wel koud zijn want anders vallen ze te warm uit.

I like my extreem weather batman gloves.

Mojo
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Wanneer begint het weer te vriezen...? :bounce:

1. Ik zit te popelen om die dingen es echt te testen.
2. Dan heb ik geen last meer van mn hooikoorts...
Post Reply