Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Even voor mij als nedelander, wat is nou het adres??
Op het kaartje zie ik staan starten ik La Reid, staat dat in de tomtrom of moet ik iets anders ingeven straatnaam extr ofzo??
Op het kaartje zie ik staan starten ik La Reid, staat dat in de tomtrom of moet ik iets anders ingeven straatnaam extr ofzo??
+1Soupappe wrote:julie wrote:als ik het kaartje van het parcours goed bekijk, dan volgt het bijna geheel de rode route van Theux met misschien wat stukken van de blauwe route erin.Ik heb er dan ook geen 25€ voor over. Veur zoewe e stoem papierke zeg
Die routes zijn het hele jaar geopend.
bovendien kun je die gewoon lekker rustig zelf rijden zonder voor 10min in de file te gaan staan omdat er een boom over het pad ligt
-
Sunn Xtreme
- Expert
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik rij mountain king
dacht aan mijn racing king te monteren maar bon kwil toch voldoende grip hebben ik de klimmen
SUCCES AAN ALLE
AFZIEN IS DE BOODSHAP
ps: als ik fluit,gaa opzij want ik vlieg voorbij
dacht aan mijn racing king te monteren maar bon kwil toch voldoende grip hebben ik de klimmen
SUCCES AAN ALLE
AFZIEN IS DE BOODSHAP
ps: als ik fluit,gaa opzij want ik vlieg voorbij