Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Kga tem ook nog es 1 dezer rijden peins ik...maakte er in den tijd een sport van om em telkens sneller te rijden..ben de tijden vergeten. Jeugdsentiment, op dit parcours is eigenlijk alles begonnen voor mij.
Heb 'em ook nog in de andere richting gekend, en MET meer bomen op de singles.
Kdenk de volledige toer op een 1h25 ofzo, kweet et nie juist meer. Tzal nu wel een pakske rapper gaan peins ik.
Alleen maar gezaag over de slechte kwaliteit van de piste ...
Ipv. te zagen kunne we mss beter een ' onderhoudsdagje ' plannen aangezien Bloso er toch niet veel aan doe ?
Me ne man of 20 kunne we al serieus veel doen als iedereen een spade heeft.
Ik ben zelf misschien nimeer zo hard bezeg me Xc en eerder met het downhill gebeuren , maar op deze route is het " allemaal voor my begonnen " ; mijn eerste mtb-ervaring enz.
idd, ligt er wreed goed bij. heb wel enkel door tijdnood de rode en de groene gereden. wel met de fiets ernaartoe ipv met de wagen. toch 45 km gereden in totaal. ging lekker hard. vond het zand nog meevallen.
heb woensdag namiddag ook nog eens de 3 toeren 2 keer na elkaar gedaan. Met flyweights op 2 bar was het stevig doorvlammen. Maar de wortels zijn echt een hel op sommige plaatsen.
Was van lille naar herentals gereden , dan de 3 toeren 2 keer gedaan en terug naar huis gereden. goed voor 2u en 50 minuten fun. De 2de keer toen ik voorbij de kabouterberg kwam een colatje gekocht aan de ijskar. ook wat naar de meisjes geloerd leuke namiddag gehad.
Vandaag de volledige lus nog is gedaan.
Parcours licht er zeer goed bij, hier en daar wel wa mulle zand maar das beter dan veel slijk.
Is er daar morgen trouwens een toertocht ofzo te doen??
Er hingen daar overal pijlen van mavic?? Maar op de kalender is er niks te zien van een toertocht in de buurt.
Of is dit voor poederlee?