Tune geeft een vrij grote nuttige lengte, da's de reden dat ik er mee rijd...
Andere zadelpennen moeten verder in het frame en geven minder effectieve lengte..
Cannondale Taurine 2 2008 - Industry Nine - New pics P4
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
tish
- Mountainbiker
Neen, dat niet.Herder Ronny wrote:Hoe bedoel je?tish wrote:Hou er wel rekening mee dat deze remmen nogal lawaaierig zijn, en dat is dan nog zacht uitgedrukt.maltje wrote:Enig idee of die remset met wit ergens apart kan gekocht worden?
Slepend lawaai?
Bij het remmen produceren ze een hels lawaai. Niet zozeer piepen, maar net alsof je een stuk ijzer ergens over sleept. Die trillingen zijn te voelen tot in het zadel. Ik ga eens proberen met andere remblokjes, maar dat zal pas gebeuren als deze echt op zijn, tenzij het nog erger wordt.
Wij hadden hetzelfde met de auto op reis (veel moeten remmen in afdalingen van bergen gaf duidelijke trillingen) en bij ons waren het de remschijven die vervangen moesten worden...tish wrote:Neen, dat niet.Herder Ronny wrote:Hoe bedoel je?tish wrote: Hou er wel rekening mee dat deze remmen nogal lawaaierig zijn, en dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Slepend lawaai?
Bij het remmen produceren ze een hels lawaai. Niet zozeer piepen, maar net alsof je een stuk ijzer ergens over sleept. Die trillingen zijn te voelen tot in het zadel. Ik ga eens proberen met andere remblokjes, maar dat zal pas gebeuren als deze echt op zijn, tenzij het nog erger wordt.
- Mint Sauce
- Mountainbiker
Post by Mint Sauce »
die resonantie is een gekend probleem met juicies: google maar eens
vreemd genoeg vindt iedereen een verschillende oplossing...
bij mij komt en gaat het probleem, met eenzelfde set blokjes, zelfde schijf, zelfde koppel op de boutjes...
vreemd genoeg vindt iedereen een verschillende oplossing...
bij mij komt en gaat het probleem, met eenzelfde set blokjes, zelfde schijf, zelfde koppel op de boutjes...