Vakantie 2008, wie gaat waar?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
welcom to Tijuana....bicky wrote:Ik gaan een maand naar de States, West & East coast afcruisen, concrete plannen zijn er nog niet maar wel al volgende verplichte stopplaatsen: Los Angeles, Las Vegas, Tijuana, New york, Atlanta, Miami & Florida..
zijn daar de laatste tijd niet allemaal gang fights gaande? Dacht zoiets ergens gelezen te hebben, dat het nogal op een oorlogsgebied lijkt.
-
bicky
- Mountainbiker
Oei daar ben ik zelfs nog ni van op de hoogte..Jansen wrote:welcom to Tijuana....bicky wrote:Ik gaan een maand naar de States, West & East coast afcruisen, concrete plannen zijn er nog niet maar wel al volgende verplichte stopplaatsen: Los Angeles, Las Vegas, Tijuana, New york, Atlanta, Miami & Florida..
zijn daar de laatste tijd niet allemaal gang fights gaande? Dacht zoiets ergens gelezen te hebben, dat het nogal op een oorlogsgebied lijkt.
Maar twas ons id te doen voor de Welcome to Tijuana...
-
bicky
- Mountainbiker
Oei daar ben ik zelfs nog ni van op de hoogte..Jansen wrote:welcom to Tijuana....bicky wrote:Ik gaan een maand naar de States, West & East coast afcruisen, concrete plannen zijn er nog niet maar wel al volgende verplichte stopplaatsen: Los Angeles, Las Vegas, Tijuana, New york, Atlanta, Miami & Florida..
Maar twas ons id te doen voor de Welcome to Tijuana...
- devil biker
- Mountainbiker