Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hallerbos
Beste, Ik vond het heel tof met je mee te rijden op tocht door het Hallerbos. Bedankt alvast voor de nodige tijd welke je spendeerde. Ik vond het zeker de moeite waard. Bedankt voor het onhaal en diensten. THX. Rudy. VdE. Groetjes
PS. Het voorstel om er eens op uit te gaan neem ik zeker in overweging.
PS. Het voorstel om er eens op uit te gaan neem ik zeker in overweging.
Zeg maar wanneer en ik ga mee.fille wrote:Ik ben niet direct van die omgeving, maar ben er altijd wel voor te vinden. Zolang het maar geen toertochten zijn. Dan ken ik weer een stukje meer om te biken. Als het eens voor je past, laat dan maar iets weten. Wat freeride mag ook altijd.
zei de man met de Rocky Slayer... Die mag er ook zijn. Welnu, we zullen die eens aan het werk zetten zie. Laat maar horen als het gaat. Dit weekend wordt druk. Volgend weekend waarschijnlijk Huldenberg. Maar daarna niet echt iets in 't vooruitzicht.fille wrote: PS : Santa cruz heckler! Man wat nen bike !!!
Wel ik probeer zondag 15 februari vrij te houden. We spreken wel verder af hoe laat en zo.
Wat dat freeriden betreft, stel je je er niet teveel van voor he. Het is daar geen bikepark of zo, maar een bos. Bovendien ben ik niet van plan om zomaar dwars door het bos te gaan rijden. Ik blijf op de wegjes waar gefietst mag worden (wat niet wil zeggen dat ik af en toe eens een leuk wandelpad of paardewegje meepik als er geen kat in 't bos is) Zijn wel leuke stukken daar, maar ik weet niet in hoeverre je met je Viper gewend bent om km's te doen.
Wat dat freeriden betreft, stel je je er niet teveel van voor he. Het is daar geen bikepark of zo, maar een bos. Bovendien ben ik niet van plan om zomaar dwars door het bos te gaan rijden. Ik blijf op de wegjes waar gefietst mag worden (wat niet wil zeggen dat ik af en toe eens een leuk wandelpad of paardewegje meepik als er geen kat in 't bos is) Zijn wel leuke stukken daar, maar ik weet niet in hoeverre je met je Viper gewend bent om km's te doen.