Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
de skerpen
- Mountainbiker
Post by de skerpen »
Dit was vorig jaar mijn eerste ardennenrit en chrono , zo bevallen dat het bijna een verslaving is geworden. Ik ga dan ook proberen enkele minuutjes van de tijd af te knagen .
De 65 km van vorig jaar was op mijn teller 63 km dus de afstand klopt redelijk .
Zelf tracht ik daar te zijn rond 8h30 . Kwestie van rustig te kunnen genieten alvorens af te zien .
En inderdaad spaar één catouche voor op het laatste , heb er daar vorig jaar meerdere zien sterven
De 65 km van vorig jaar was op mijn teller 63 km dus de afstand klopt redelijk .
Zelf tracht ik daar te zijn rond 8h30 . Kwestie van rustig te kunnen genieten alvorens af te zien .
En inderdaad spaar één catouche voor op het laatste , heb er daar vorig jaar meerdere zien sterven
- A d r i
- Mountainbiker
Zeg maar gerust de zwaarste..DdT wrote:In Waimes heb je de 8 "cimes". In La Reid heb je er een 20tal. Alleen beetje langer en harderlaagvlieger wrote:En als je Waimes gereden hebt kun je deze dan ook aan. GrtjsVooral op het laatste zit er nog een serieuse kraker in. Kan gerust als één der zwaardere van Belgïe gerekend worden. Derde deelname ondertussen. Beetje doseren is de boodschap.
Hopelijk schoon weer.
Ik ga na een paar sabbatjaren ook nog eens terug.. waarschijnlijk wel "maar" voor de 65K alhoewel dat met 1800hm ook al meer dan de moeite is.
Supernaut wrote:La reid is de gemakkelijkste van allemaal !
Neen, enkel op de dag zelf.desertrat wrote:Tja,
In feite kun je dit ophalen op zondag?
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Ik rij deze als toertocht. Weliswaar moet je de prijs van de chrono betalen. Met onze club rijden de meesten met de ingesteldheid van: gewoon uitrijden is het belangrijkste. Dit jaar zijn we met 15 en de meesten starten in het eerste blok. Geeft geen problemen. Binnen de minuut zijn de wedstrijdrijders al aan de einder verdwenen...
De inschrijvingen verlopen vlot, maar omdat er zoveel volk is, zou ik aanraden om toch een uurtje op voorhand te komen.Headshot wrote:om hoelaat ben je er best voor de daginschrijving? gaat dit vlot?
is er fietsbewaking voorzien?
Van een bewaakte fietsparking heb ik geen weet, maar ik was vorig jaar niet van de partij, dus dat kan ondertussen wel veranderd zijn.
Vooraf inschrijven is niet strikt nodig, maar het maakt de afhandeling van je inschrijving een stuk gemakkelijker. En je spaart 5 EUR uit. Je kan nog tot middernacht inschrijvenlowrider0 wrote: maar is het nodig om je opvoorhand in te schrijven ?
en kan het dat het 30 euro inschrijving is voor al de afstanden ?
Iedereen betaalt dezelfde prijs, en je hoeft ook niet vooraf te kiezen welke afstand je doet. Je kan gewoon bekijken hoe goed (of hoe slecht) je zit en onderweg kiezen.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
iemand een kaartje van het parcours? Dat maakt het onze bevoorrader (de ronny) wat makkelijker.